התנועה דורשת להשעות את מזכיר הממשלה מר יצחק הרצוג לאור החקירה הפלילית שנפתחה כנגדו ולאור ממצאי דו"ח מבקר המדינה הקשים כנגדו.

התנועה דורשת להשעות את מזכיר הממשלה מר יצחק הרצוג לאור החקירה הפלילית שנפתחה כנגדו ולאור ממצאי דו"ח מבקר המדינה הקשים כנגדו. התנועה לאיכות השלטון

להמשך קריאה התנועה דורשת להשעות את מזכיר הממשלה מר יצחק הרצוג לאור החקירה הפלילית שנפתחה כנגדו ולאור ממצאי דו"ח מבקר המדינה הקשים כנגדו.

התנועה דורשת מהיועץ המשפטי לממשלה להורות על פתיחת חקירה משטרתית בנושא העמותות ולהנחות גם את רשם העמותות לפתוח בחקירה.

התנועה דורשת מהיועץ המשפטי לממשלה להורות על פתיחת חקירה משטרתית בנושא העמותות ולהנחות גם את רשם העמותות לפתוח בחקירה. התנועה לאיכות השלטון

להמשך קריאה התנועה דורשת מהיועץ המשפטי לממשלה להורות על פתיחת חקירה משטרתית בנושא העמותות ולהנחות גם את רשם העמותות לפתוח בחקירה.

התנועה דורשת משר הפנים ומנציב שירות המדינה, להשעות מתפקידו את עוזרו של שר הפנים, מר עטא פרחאת לאור החשדות לכאורה למעורבותו במעשי שחיתות.

התנועה דורשת משר הפנים ומנציב שירות המדינה, להשעות מתפקידו את עוזרו של שר הפנים, מר עטא פרחאת לאור החשדות לכאורה למעורבותו במעשי שחיתות. התנועה לאיכות השלטון

להמשך קריאה התנועה דורשת משר הפנים ומנציב שירות המדינה, להשעות מתפקידו את עוזרו של שר הפנים, מר עטא פרחאת לאור החשדות לכאורה למעורבותו במעשי שחיתות.

התנועה דורשת מפרקליטת המדינה לחקור את קבלת הכסף ע"י הנשיא באמצעות המשטרה. יצירת מסגרת שונה ומיוחדת עבור הנשיא, הינה צעד פסול.

התנועה דורשת מפרקליטת המדינה לחקור את קבלת הכסף ע"י הנשיא באמצעות המשטרה. יצירת מסגרת שונה ומיוחדת עבור הנשיא, הינה צעד פסול. התנועה לאיכות השלטון

להמשך קריאה התנועה דורשת מפרקליטת המדינה לחקור את קבלת הכסף ע"י הנשיא באמצעות המשטרה. יצירת מסגרת שונה ומיוחדת עבור הנשיא, הינה צעד פסול.

התנועה דורשת מראש עירית מעלות מר שלמה בוחבוט להימנע מפגיעה בחופש הביטוי של תושבי העיר.

התנועה דורשת מראש עירית מעלות מר שלמה בוחבוט להימנע מפגיעה בחופש הביטוי של תושבי העיר. התנועה לאיכות השלטון

להמשך קריאה התנועה דורשת מראש עירית מעלות מר שלמה בוחבוט להימנע מפגיעה בחופש הביטוי של תושבי העיר.

בדיון בעתירת התנועה, הנחה בג"ץ את היועץ המשפטי לממשלה לחזור ולדון באפשרויות לשינויים, כך שוועדת המינויים תדון גם במינויים של חברי וועדת העזבונות.

בדיון בעתירת התנועה, הנחה בג"ץ את היועץ המשפטי לממשלה לחזור ולדון באפשרויות לשינויים, כך שוועדת המינויים תדון גם במינויים של חברי וועדת העזבונות. התנועה לאיכות השלטון

להמשך קריאה בדיון בעתירת התנועה, הנחה בג"ץ את היועץ המשפטי לממשלה לחזור ולדון באפשרויות לשינויים, כך שוועדת המינויים תדון גם במינויים של חברי וועדת העזבונות.

התנועה פנתה לפרקליטת המדינה, גב' עדנה ארבל על מנת שתפתח בחקירה מקיפה בנושא קבלת הכסף ע"י הנשיא ותמנע מצמצום החקירה מראש והגבלתה לתחומים מסויימים.

התנועה פנתה לפרקליטת המדינה, גב' עדנה ארבל על מנת שתפתח בחקירה מקיפה בנושא קבלת הכסף ע"י הנשיא ותמנע מצמצום החקירה מראש והגבלתה לתחומים מסויימים. התנועה לאיכות השלטון

להמשך קריאה התנועה פנתה לפרקליטת המדינה, גב' עדנה ארבל על מנת שתפתח בחקירה מקיפה בנושא קבלת הכסף ע"י הנשיא ותמנע מצמצום החקירה מראש והגבלתה לתחומים מסויימים.