בג"צ דן היום בעתירתה של התנועה למען איכות השלטון כנגד החלטת הממשלה למנות את ח"כ יוסי כץ לשגריר ישראל בגרמניה והחליט להוציא צו על תנאי המורה לממשלה להסביר מדוע בחרה את ח"כ כץ לתפקיד שגריר ישראל בגרמניה למרות פסילתו לתפקיד על ידי הוועדה לבדיקת מינויים.

בג"צ דן היום בעתירתה של התנועה למען איכות השלטון כנגד החלטת הממשלה למנות את ח"כ יוסי כץ לשגריר ישראל בגרמניה והחליט להוציא צו על תנאי המורה לממשלה להסביר מדוע בחרה…

להמשך קריאה בג"צ דן היום בעתירתה של התנועה למען איכות השלטון כנגד החלטת הממשלה למנות את ח"כ יוסי כץ לשגריר ישראל בגרמניה והחליט להוציא צו על תנאי המורה לממשלה להסביר מדוע בחרה את ח"כ כץ לתפקיד שגריר ישראל בגרמניה למרות פסילתו לתפקיד על ידי הוועדה לבדיקת מינויים.

היום יתקיים דיון בעתירתה של התנועה לאיכות השלטון בה דורשת התנועה לבטל את מינוי 15 חברי מועצת הרשות השניה בשל הפגמים שנפלו בהליך מינויים, שנעשה, במאי 99' על ידי שר החינוך לשעבר, מר יצחק לוי.

היום יתקיים דיון בעתירתה של התנועה לאיכות השלטון בה דורשת התנועה לבטל את מינוי 15 חברי מועצת הרשות השניה בשל הפגמים שנפלו בהליך מינויים, שנעשה, במאי 99' על ידי שר…

להמשך קריאה היום יתקיים דיון בעתירתה של התנועה לאיכות השלטון בה דורשת התנועה לבטל את מינוי 15 חברי מועצת הרשות השניה בשל הפגמים שנפלו בהליך מינויים, שנעשה, במאי 99' על ידי שר החינוך לשעבר, מר יצחק לוי.

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה לאכוף את החוק לאלתר ולהגיש כתבי אישום כנגד אזרחי המדינה המפרים את החוק בימים קשים אלו של ההתפרעויות בכל רחבי הארץ. התנועה סבורה שמי שעוצם עיניים בימים אלו, לא יוכל בעתיד לאכוף את החוק לא כנגד סטודנטים, לא כנגד מתנחלים ולא כנגד חרדים.

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה לאכוף את החוק לאלתר ולהגיש כתבי אישום כנגד אזרחי המדינה המפרים את החוק בימים קשים אלו של ההתפרעויות בכל…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה לאכוף את החוק לאלתר ולהגיש כתבי אישום כנגד אזרחי המדינה המפרים את החוק בימים קשים אלו של ההתפרעויות בכל רחבי הארץ. התנועה סבורה שמי שעוצם עיניים בימים אלו, לא יוכל בעתיד לאכוף את החוק לא כנגד סטודנטים, לא כנגד מתנחלים ולא כנגד חרדים.

התנועה למען איכות השלטון עתרה היום לבג"צ כנגד שר הפנים, מר נתן שרנסקי, והממונים על מחוזות מרכז, חיפה, ירושלים והצפון במשרד הפנים, אשר אינם מפעילים את סמכותם להטיל חבות אישית על האחראים להוצאות בלתי ראויות ברשויות המקומיות: הוד השרון, חדרה, ירושלים והמועצה המקומית מבואות חרמון.

התנועה למען איכות השלטון עתרה היום לבג"צ כנגד שר הפנים, מר נתן שרנסקי, והממונים על מחוזות מרכז, חיפה, ירושלים והצפון במשרד הפנים, אשר אינם מפעילים את סמכותם להטיל חבות אישית…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון עתרה היום לבג"צ כנגד שר הפנים, מר נתן שרנסקי, והממונים על מחוזות מרכז, חיפה, ירושלים והצפון במשרד הפנים, אשר אינם מפעילים את סמכותם להטיל חבות אישית על האחראים להוצאות בלתי ראויות ברשויות המקומיות: הוד השרון, חדרה, ירושלים והמועצה המקומית מבואות חרמון.

התנועה למען איכות השלטון פנתה הבוקר ליועץ המשפטי לממשלה, מר אליקים רובינשטיין, להורות על חקירה עניינית וממצה של הרב עובדיה יוסף, תוך נכונות לנקיטה במהלכים משפטיים מתחייבים, כדי להפסיק ניסיונות חבלה בלתי פוסקים אלו.

התנועה למען איכות השלטון פנתה הבוקר ליועץ המשפטי לממשלה, מר אליקים רובינשטיין, להורות על חקירה עניינית וממצה של הרב עובדיה יוסף, תוך נכונות לנקיטה במהלכים משפטיים מתחייבים, כדי להפסיק ניסיונות…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון פנתה הבוקר ליועץ המשפטי לממשלה, מר אליקים רובינשטיין, להורות על חקירה עניינית וממצה של הרב עובדיה יוסף, תוך נכונות לנקיטה במהלכים משפטיים מתחייבים, כדי להפסיק ניסיונות חבלה בלתי פוסקים אלו.

התנועה למען איכות השלטון בישראל קראה היום לנשיא המדינה, מר עזר ויצמן, להתפטר מתפקידו לאלתר, לאור הממצאים החמורים העולים מהדו"ח שהגישה המשטרה לפרקליטות בנוגע לחקירה הפלילית שנערכה בעניינו.

התנועה למען איכות השלטון בישראל קראה היום לנשיא המדינה, מר עזר ויצמן, להתפטר מתפקידו לאלתר, לאור הממצאים החמורים העולים מהדו"ח שהגישה המשטרה לפרקליטות בנוגע לחקירה הפלילית שנערכה בעניינו. התנועה לאיכות…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל קראה היום לנשיא המדינה, מר עזר ויצמן, להתפטר מתפקידו לאלתר, לאור הממצאים החמורים העולים מהדו"ח שהגישה המשטרה לפרקליטות בנוגע לחקירה הפלילית שנערכה בעניינו.

התנועה למען איכות השלטון בישראל קוראת לנציב שירות המדינה, מר שמואל הולנדר, להשעות לאלתר את הבכיר בביטוח הלאומי מכל תפקידיו בשל החקירה המתנהלת נגדו בגין חשדות לכאורה לביצוע עבירות שנועדו להביא להדחת סגנו.

התנועה למען איכות השלטון בישראל קוראת לנציב שירות המדינה, מר שמואל הולנדר, להשעות לאלתר את הבכיר בביטוח הלאומי מכל תפקידיו בשל החקירה המתנהלת נגדו בגין חשדות לכאורה לביצוע עבירות שנועדו…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל קוראת לנציב שירות המדינה, מר שמואל הולנדר, להשעות לאלתר את הבכיר בביטוח הלאומי מכל תפקידיו בשל החקירה המתנהלת נגדו בגין חשדות לכאורה לביצוע עבירות שנועדו להביא להדחת סגנו.

היועץ המשפטי לממשלה הורה על חידוש ההליכים הפליליים כנגד ראש עיריית צפת לשעבר, מר משה חניא, בגין חשדות לעבירות חמורות שביצע לכאורה בעת כהונתו, וזאת לאחר קבלת הערר שהגישה התנועה כנגד החלטת הפרקליטות לסגור את התיק.

היועץ המשפטי לממשלה הורה על חידוש ההליכים הפליליים כנגד ראש עיריית צפת לשעבר, מר משה חניא, בגין חשדות לעבירות חמורות שביצע לכאורה בעת כהונתו, וזאת לאחר קבלת הערר שהגישה התנועה…

להמשך קריאה היועץ המשפטי לממשלה הורה על חידוש ההליכים הפליליים כנגד ראש עיריית צפת לשעבר, מר משה חניא, בגין חשדות לעבירות חמורות שביצע לכאורה בעת כהונתו, וזאת לאחר קבלת הערר שהגישה התנועה כנגד החלטת הפרקליטות לסגור את התיק.