התנועה פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לקבל חומרים נוספים בפרשת נתניהו. התנועה מבקשת כי יומצאו לה חוות הדעת של פרקליטת המדינה, חוות הדעת של פרקליט מחוז ירושלים ואת חומר החקירה בפרשה.

התנועה פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לקבל חומרים נוספים בפרשת נתניהו. התנועה מבקשת כי יומצאו לה חוות הדעת של פרקליטת המדינה, חוות הדעת של פרקליט מחוז ירושלים ואת חומר החקירה בפרשה.
התנועה לאיכות השלטון
לכבוד מר אליקים רובינשטיין היועץ המשפטי לממשלה רח' צאלח – א – דין 29 ירושלים נכבדי, הנדון: קבלת חומר נשוא החלטתך בתיק החקירה נגד ראש הממשלה לשעבר מר בנימין נתניהו, גב' שרה נתניהו, מר משה ליאון ומר עזרא סיידוף בשם חברי התנועה למען איכות השלטון בישראל הנני לפנות אליך כדלקמן: 1. החלטתך מיום 27/9/00 הגיעה לשולחננו זה לא מכבר והתכבדנו ללמוד אותה ואת הכתוב בה. 2. לצערינו הרב, לאחר שהפכנו הפוך וחזור לא מצאנו בה דבר, היכול לשפוך אור על הפרשה כמו גם ללמדינו ו/או להחכים אותנו כיצד הגעת למסקנה ההחלטית כי: "נעדרת בתיק התשתית הראייתית המתחייבת לשם הגשת כתב אישום". 3. דומה כי אין בהחלטתך לא מידה ראויה של הנמקה מפורטת היכולה לבסס את מסקנותיך, כמו גם אין בה מידה ראויה של שקיפות, שלה הינך מחוייב מתוקף תפקידך. להזכיר בהחלטות קודמות שיצאו מבית מדרשך, הן בעניין פרשת בראון – חברון והן בפרשת הנשיא לשעבר מר עיזר וויצמן טרחת להביא את הנמקותיך בפירוט רב יותר, תוך כדי ציטוט נרחב של עדויות מפיהם של החשודים. 4. מן הסתם אין החלטתך כוללת את חוות דעתה של פרקליטת המדינה הגב' עדנה ארבל ולא את חוות דעתו של פרקליט מחוז ירושלים מר משה לדור, דבר התורם לתחושה הלא נוחה כי רב הנסתר על הנגלה בפרשה זו. 5. לאור המורם, פונה אליך התנועה בבקשה, כי תורה למי ממשרדך להעביר לידי התנועה למען איכות השלטון בישראל הן את חומר החקירה והן את ד"וחות הפרקליטים בכדי שלציבור יפתח צוהר אל עולם הראיות בפרשה זו. 6. אנצל הזדמנות זו לאחל לך ולבני משפחתך שנה טובה ובריאה, כמו גם שנת שמירה על שלטון החוק ועל ערכי הדמוקרטיה. 7. לתשובתך הדחופה אודה. בכבוד רב, אליעד שרגא, עו"ד יו"ר התנועה למען איכות השלטון