התנועה למען איכות השלטון בישראל הודיעה היום לראש הממשלה, כי באם לא יודיע לאלתר על הפסקת שליחיותיו של עומרי שרון בשם ראש הממשלה, תעתור לבג"ץ.

התנועה למען איכות השלטון בישראל הודיעה היום לראש הממשלה, כי באם לא יודיע לאלתר על הפסקת שליחיותיו של עומרי שרון בשם ראש הממשלה, תעתור לבג"ץ.
התנועה לאיכות השלטון
התנועה למען איכות השלטון בישראל הודיעה היום לראש הממשלה, כי באם לא יודיע לאלתר על הפסקת שליחיותיו של עומרי שרון בשם ראש הממשלה, תעתור לבג"ץ. התנועה למען איכות השלטון בישראל הודיעה היום לראש הממשלה,כי באם לא יודיע לאלתר על הפסקת שליחיותיו של עומרי שרון בשם ראש הממשלה, תעתור לבג"ץ. מצ"ב המכתב במלואו: לכבוד מר אריאל שרון ראש הממשלה ירושלים. נכבדי, הנדון: שליחות עומרי שרון בשם ראש הממשלה בשם התנועה למען איכות השלטון בישראל הריני לפנות אליך כדלהלן: 1. חוסר החוקיות שבשליחת בנך עומרי שרון בשמך לניהול משא ומתן מדיני, הובא לידיעתך מספר פעמים ע"י גורמים מקצועיים שונים, ובראשם היועץ המשפטי לממשלה. 2. חרף זאת, פעם נוספת שלחת את מר עומרי שרון לשליחות נוספת מטעמך. 3. תופעה זו של מינוי קרובי משפחה למשרות ו/או שליחויות בשם נושאי משרה בשירות המדינה, הינה מנוגדת ניגוד גמור לעקרונות המנהל התקין והראוי. 4. בין היתר, גורר הדבר הן יצירת מצב מובנה של ניגוד עניינים חריף, הן עקיפת כללי ההעסקה הרגילים בשירות המדינה, והן פגיעה בשירות המדינה כשירות מקצועי שאינו קניינו הפרטי של אדם זה או אחר. 5. דומה כי הפגמים דלעיל מתחזקים כאשר מדובר בתפקיד מדיני רגיש, שאינו נוגע להתנהלותו הפרטית של ראש הממשלה, אלא למילוי תפקידיו המובהקים ביותר, במסגרת אחריות ראש הממשלה למדיניות החוץ של מדינת ישראל. 6. לאור העובדה כי חוסר החוקיות הועבר לידיעתך מספר פעמים בעבר, ולמרות זאת בחרת לנהוג בדרך זו, נבקשך להודיע לאלתר על הפסקת שליחויותיו של מר עומרי שרון בשם ראש הממשלה. 7. באם לא תענה פניינתו זו ביממה הקרובה, לא תיוותר בידינו ברירה אלא לפנות לערכאות משפטיות לקבלת הסעד הנדרש. 8. לתשובה מהירה ועניינית נודה. העתק: היועץ המשפטי לממשלה.