לאור החלטת הממשלה להקים ועדת חקירה ממלכתית בעקבות "אסון ורסאי", פנתה התנועה לאיכות השלטון לראש הממשלה בבקשה להרחבת מנדט הועדה גם לבניה הפרטית.

לאור החלטת הממשלה להקים ועדת חקירה ממלכתית בעקבות "אסון ורסאי", פנתה התנועה לאיכות השלטון לראש הממשלה בבקשה להרחבת מנדט הועדה גם לבניה הפרטית. התנועה לאיכות השלטון לאור החלטת הממשלה להקים…

להמשך קריאה לאור החלטת הממשלה להקים ועדת חקירה ממלכתית בעקבות "אסון ורסאי", פנתה התנועה לאיכות השלטון לראש הממשלה בבקשה להרחבת מנדט הועדה גם לבניה הפרטית.

התנועה למען איכות השלטון בישראל בשיתוף עם המרכז הבינתחומי הרצליה, פותחים בימים אלו שלוחה של "קו הטוהר" של התנועה, אשר תפעל במרכז הבינתחומי בהרצליה. הקמת השלוחה נעשית ביוזמת שלושה סטודנטים למשפטים מהמרכז הבינתחומי.

התנועה למען איכות השלטון בישראל בשיתוף עם המרכז הבינתחומי הרצליה, פותחים בימים אלו שלוחה של "קו הטוהר" של התנועה, אשר תפעל במרכז הבינתחומי בהרצליה. הקמת השלוחה נעשית ביוזמת שלושה סטודנטים…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל בשיתוף עם המרכז הבינתחומי הרצליה, פותחים בימים אלו שלוחה של "קו הטוהר" של התנועה, אשר תפעל במרכז הבינתחומי בהרצליה. הקמת השלוחה נעשית ביוזמת שלושה סטודנטים למשפטים מהמרכז הבינתחומי.

התנועה למען איכות השלטון בישראל תוקפת את היוזמה לחקיקת חוק לשמירת זכויות הפנסיה של חברי הכנסת אשר כיהנו בכנסת הקודמת ונכנסו לכנסת זו רק לאחרונה.

התנועה למען איכות השלטון בישראל תוקפת את היוזמה לחקיקת חוק לשמירת זכויות הפנסיה של חברי הכנסת אשר כיהנו בכנסת הקודמת ונכנסו לכנסת זו רק לאחרונה. התנועה לאיכות השלטון התנועה למען…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל תוקפת את היוזמה לחקיקת חוק לשמירת זכויות הפנסיה של חברי הכנסת אשר כיהנו בכנסת הקודמת ונכנסו לכנסת זו רק לאחרונה.

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה היום לשר המשפטים בבקשה שלא להגיע לעיסקה עם ש"ס בעניין "חוק דרעי".

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה היום לשר המשפטים בבקשה שלא להגיע לעיסקה עם ש"ס בעניין "חוק דרעי". התנועה לאיכות השלטון התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה היום לשר המשפטים…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה היום לשר המשפטים בבקשה שלא להגיע לעיסקה עם ש"ס בעניין "חוק דרעי".

התנועה למען איכות השלטון בישראל מבקשת משר הביטחון ומהיועץ המשפטי לממשלה להעביר לידיה את פרוט הכישורים המקצועיים של מר אלכס גולדפרב לכהן כיועץ שר הביטחון לתעשיות ביטחוניות והאם המנוי נעשה בדרך מכרז.

התנועה למען איכות השלטון בישראל מבקשת משר הביטחון ומהיועץ המשפטי לממשלה להעביר לידיה את פרוט הכישורים המקצועיים של מר אלכס גולדפרב לכהן כיועץ שר הביטחון לתעשיות ביטחוניות והאם המנוי נעשה…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל מבקשת משר הביטחון ומהיועץ המשפטי לממשלה להעביר לידיה את פרוט הכישורים המקצועיים של מר אלכס גולדפרב לכהן כיועץ שר הביטחון לתעשיות ביטחוניות והאם המנוי נעשה בדרך מכרז.

התנועה למען איכות השלטון בישראל עתרה היום לבג"ץ, על מנת שיוציא צו על תנאי המורה ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליטת המדינה לנמק מהו הבסיס החוקי להליכי החקירה שניהלו בתלונת התנועה בעניין חשדות לכאורה לביצוע עבירות ע"י גורמים בכירים ברשות לניירות ערך.

התנועה למען איכות השלטון בישראל עתרה היום לבג"ץ, על מנת שיוציא צו על תנאי המורה ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליטת המדינה לנמק מהו הבסיס החוקי להליכי החקירה שניהלו בתלונת התנועה בעניין…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל עתרה היום לבג"ץ, על מנת שיוציא צו על תנאי המורה ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליטת המדינה לנמק מהו הבסיס החוקי להליכי החקירה שניהלו בתלונת התנועה בעניין חשדות לכאורה לביצוע עבירות ע"י גורמים בכירים ברשות לניירות ערך.

התנועה למען איכות השלטון בישראל מבקשת משר החינוך המדע והספורט, להורות לראשי ההתאחדות לכדורגל לחדול מחלוקת כרטיסי חינם לגמר הגביע ביום שלישי ולפעול לחייב באופן אישי את האחראים לאבדן ההכנסות בשל חלוקת הכרטיסים.

התנועה למען איכות השלטון בישראל מבקשת משר החינוך המדע והספורט, להורות לראשי ההתאחדות לכדורגל לחדול מחלוקת כרטיסי חינם לגמר הגביע ביום שלישי ולפעול לחייב באופן אישי את האחראים לאבדן ההכנסות…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל מבקשת משר החינוך המדע והספורט, להורות לראשי ההתאחדות לכדורגל לחדול מחלוקת כרטיסי חינם לגמר הגביע ביום שלישי ולפעול לחייב באופן אישי את האחראים לאבדן ההכנסות בשל חלוקת הכרטיסים.

אבירי איכות השלטון לשנת-1002 מחר, יום ג 15.5.01, חוגגת התנועה למען איכות השלטון בישראל את "יום איכות השלטון". אות "אביר איכות השלטון" יוענק בטכס שיחתום את ארועי היום וינתן מטעם התנועה לאישים מהמגזר הציבורי על תרומתם לקידום נושא איכות השלטון בישראל. מקבלי האות נבחרו ע"י ועדה בראשות המשנה לנשיא בית המשפט העליון לשעבר השופט חיים כהן.

אבירי איכות השלטון לשנת-1002 מחר, יום ג 15.5.01, חוגגת התנועה למען איכות השלטון בישראל את "יום איכות השלטון". אות "אביר איכות השלטון" יוענק בטכס שיחתום את ארועי היום וינתן מטעם…

להמשך קריאה אבירי איכות השלטון לשנת-1002 מחר, יום ג 15.5.01, חוגגת התנועה למען איכות השלטון בישראל את "יום איכות השלטון". אות "אביר איכות השלטון" יוענק בטכס שיחתום את ארועי היום וינתן מטעם התנועה לאישים מהמגזר הציבורי על תרומתם לקידום נושא איכות השלטון בישראל. מקבלי האות נבחרו ע"י ועדה בראשות המשנה לנשיא בית המשפט העליון לשעבר השופט חיים כהן.

התנועה למען איכות השלטון בישראל מבקשת מהשרה הממונה על רשות השידור – השרה דליה איציק, מיו"ר רשות השידור נחמן שי ומהיועץ המשפטי לממשלה אליקים רובינשטיין, להורות למנכ"ל רשות השידור, אורי פורת להחזיר באופן אישי את הכספים אשר נגרעו מן הקופה הציבורית כתוצאה מהתקשרויות בלתי תקינות עם יועצים משפטיים חיצוניים והוצאות כספיות בלתי תקינות הנוגעות לנסיעה לחו"ל שלו ושל אחרים. התנועה מבקשת גם כי יקוים הליך הביקורת ברשות השידור, חרף התנגדותו של פורת. בשל הליקויים בפעילותו סבורה התנועה כי פורת אינו ראוי להמשיך ולמלא את תפקידו כמנכ"ל רשות השידור ויש לפתוח בהליכים להדחתו מהתפקיד.

התנועה למען איכות השלטון בישראל מבקשת מהשרה הממונה על רשות השידור - השרה דליה איציק, מיו"ר רשות השידור נחמן שי ומהיועץ המשפטי לממשלה אליקים רובינשטיין, להורות למנכ"ל רשות השידור, אורי…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל מבקשת מהשרה הממונה על רשות השידור – השרה דליה איציק, מיו"ר רשות השידור נחמן שי ומהיועץ המשפטי לממשלה אליקים רובינשטיין, להורות למנכ"ל רשות השידור, אורי פורת להחזיר באופן אישי את הכספים אשר נגרעו מן הקופה הציבורית כתוצאה מהתקשרויות בלתי תקינות עם יועצים משפטיים חיצוניים והוצאות כספיות בלתי תקינות הנוגעות לנסיעה לחו"ל שלו ושל אחרים. התנועה מבקשת גם כי יקוים הליך הביקורת ברשות השידור, חרף התנגדותו של פורת. בשל הליקויים בפעילותו סבורה התנועה כי פורת אינו ראוי להמשיך ולמלא את תפקידו כמנכ"ל רשות השידור ויש לפתוח בהליכים להדחתו מהתפקיד.

בג"ץ ידון מחר בעתירת התנועה למען איכות השלטון בישראל לאסור על ראש הממשלה לשלוח את בנו עומרי שרון בשליחויות מדיניות.

בג"ץ ידון מחר בעתירת התנועה למען איכות השלטון בישראל לאסור על ראש הממשלה לשלוח את בנו עומרי שרון בשליחויות מדיניות. התנועה לאיכות השלטון בג"ץ בהרכב השופטים: אליהו מצא, טובה שטרסברג,…

להמשך קריאה בג"ץ ידון מחר בעתירת התנועה למען איכות השלטון בישראל לאסור על ראש הממשלה לשלוח את בנו עומרי שרון בשליחויות מדיניות.