התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה למבקר המדינה בבקשה לחשוף את שמות האחראים למחדלים ולליקויים שנחשפו בדו"ח המבקר האחרון.

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה למבקר המדינה בבקשה לחשוף את שמות האחראים למחדלים ולליקויים שנחשפו בדו"ח המבקר האחרון. התנועה לאיכות השלטון התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה למבקר המדינה…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה למבקר המדינה בבקשה לחשוף את שמות האחראים למחדלים ולליקויים שנחשפו בדו"ח המבקר האחרון.

בג"צ בהרכב השופטים: דורנר, ריבלין ונאור ידון מחר בשעה 11.30 בעתירת התנועה למען איכות השלטון בישראל אשר בקשה הוצאת צו על תנאי המורה לשר התחבורה לנמק מדוע הוא שולל את עצמאות שיקול הדעת של רשות הנמלים והרכבות לדון בהארכת כהונתו של מנכ"ל הרכבת עמוס עוזני.

בג"צ בהרכב השופטים: דורנר, ריבלין ונאור ידון מחר בשעה 11.30 בעתירת התנועה למען איכות השלטון בישראל אשר בקשה הוצאת צו על תנאי המורה לשר התחבורה לנמק מדוע הוא שולל את…

להמשך קריאה בג"צ בהרכב השופטים: דורנר, ריבלין ונאור ידון מחר בשעה 11.30 בעתירת התנועה למען איכות השלטון בישראל אשר בקשה הוצאת צו על תנאי המורה לשר התחבורה לנמק מדוע הוא שולל את עצמאות שיקול הדעת של רשות הנמלים והרכבות לדון בהארכת כהונתו של מנכ"ל הרכבת עמוס עוזני.

התנועה למען איכות השלטון בישראל בפניה לשר רענן כהן השר הממונה על רשות השידור מבקשת לשקול מחדש את מנוי רן גלינקא לתפקיד מנכ"ל זמני של רשות השידור.

התנועה למען איכות השלטון בישראל בפניה לשר רענן כהן השר הממונה על רשות השידור מבקשת לשקול מחדש את מנוי רן גלינקא לתפקיד מנכ"ל זמני של רשות השידור. התנועה לאיכות השלטון…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל בפניה לשר רענן כהן השר הממונה על רשות השידור מבקשת לשקול מחדש את מנוי רן גלינקא לתפקיד מנכ"ל זמני של רשות השידור.