התנועה למען איכות השלטון בישראל בפניה לשר רענן כהן השר הממונה על רשות השידור מבקשת לשקול מחדש את מנוי רן גלינקא לתפקיד מנכ"ל זמני של רשות השידור.

התנועה למען איכות השלטון בישראל בפניה לשר רענן כהן השר הממונה על רשות השידור מבקשת לשקול מחדש את מנוי רן גלינקא לתפקיד מנכ"ל זמני של רשות השידור.
התנועה לאיכות השלטון
התנועה למען איכות השלטון בישראל בפניה לשר רענן כהן השר הממונה על רשות השידור מבקשת לשקול מחדש את מנוי רן גלינקא לתפקיד מנכ"ל זמני של רשות השידור. במכתבה טוענת התנועה כי בחינת ניסיונו המקצועי של רן גלינקא, אשר על פי הפרסומים הוא מועמד לתפקיד מנכ"ל רשות השידור וכי יתחיל בימים הקרובים למלא את התפקיד באופן זמני, עולה כי לכאורה משולל גלינקא כל ניסיון בתחום התקשורת האלקטרונית, בניגוד למה שניתן היה לצפות ממועמד לתפקיד מנכ"ל רשות השידור. לכך מוסיפה התנועה את העובדה כי בכל הכבוד לפועלו של גלינקא, ולתרומתו הבולטת לביטחון המדינה לאורך שנות שירותו בשירות הביטחון , הרי שכמועמד לתפקיד מנכ"ל רשות השידור הוא מגיע כחסר נסיון. התנועה מקשה כי האם עולה על הדעת להעמיד בראש השייטת עליה פיקד גלינקא, עתונאי חסר ניסיון כלוחם וכמפקד? לכך יש להוסיף לטענת התנועה את מראית העין לפיה מינוי של מועמד חסר ניסיון לתקופת ביניים של שלשה חדשים, נועדה להכשיר את מועמדותו כמנכ"ל קבוע בעוד שלשה חדשים, כאשר אז תועלה מועמדותו לאחר שצבר לכאורה ניסיון בתפקיד. עוד שואלת התנועה האם לא ניתן לצפות לדעת התנועה כי לתפקיד כה בכיר כראש השירות הציבורי במדינת ישראל ימונה אדם עתיר ניסיון בתחום השידור, או לפחות בעל ניסיון? לאור כל זאת מבקשת התנועה מהשר כהן לשוב ולשקול את כוונתו למנות את גלינקא למנכ"ל רשות השידור, הן כמינוי זמני והן כמינוי קבוע.