בג"צ בהרכב השופטים : אליהו מצא, טובה שטרסברג כהן ודורית בייניש. ידון מחר בשעה 11.30, בעתירת התנועה למען איכות השלטון אשר דרשה להדיח את יעקב אטרקצ'י מנכ"ל החברה הממשלתית לפיתוח רמלה )לור"ם(ובכירים בחברה בשל התנכלותיהם לחשב החברה, לאחר שהתלונן בפני מבקר המדינה בדבר חשדות לכאורה למעשי שחיתויות בחברה. בג"צ יתבקש לדחות את ניסיון המנכ"ל להתחמק מעריכת בדיקה של בודקת מטעם המדינה אשר אמורה לבדוק את אחריותו למסכת ההתנכלויות לחשב החברה, שחשף שחיתות בחברה.

בג"צ בהרכב השופטים : אליהו מצא, טובה שטרסברג כהן ודורית בייניש. ידון מחר בשעה 11.30, בעתירת התנועה למען איכות השלטון אשר דרשה להדיח את יעקב אטרקצ'י מנכ"ל החברה הממשלתית לפיתוח…

להמשך קריאה בג"צ בהרכב השופטים : אליהו מצא, טובה שטרסברג כהן ודורית בייניש. ידון מחר בשעה 11.30, בעתירת התנועה למען איכות השלטון אשר דרשה להדיח את יעקב אטרקצ'י מנכ"ל החברה הממשלתית לפיתוח רמלה )לור"ם(ובכירים בחברה בשל התנכלותיהם לחשב החברה, לאחר שהתלונן בפני מבקר המדינה בדבר חשדות לכאורה למעשי שחיתויות בחברה. בג"צ יתבקש לדחות את ניסיון המנכ"ל להתחמק מעריכת בדיקה של בודקת מטעם המדינה אשר אמורה לבדוק את אחריותו למסכת ההתנכלויות לחשב החברה, שחשף שחיתות בחברה.

בג"צ ידון ביום ראשון – 28.10.01 בשעה 11.30 בעתירת התנועה למען איכות השלטון שדרשה משר התחבורה לנמק מדוע שלל את עצמאות שיקול הדעת של מועצת רשות הנמלים לדון בהארכת כהונתו של מנכ"ל הרכבת עמוס עוזני.

בג"צ ידון ביום ראשון - 28.10.01 בשעה 11.30 בעתירת התנועה למען איכות השלטון שדרשה משר התחבורה לנמק מדוע שלל את עצמאות שיקול הדעת של מועצת רשות הנמלים לדון בהארכת כהונתו…

להמשך קריאה בג"צ ידון ביום ראשון – 28.10.01 בשעה 11.30 בעתירת התנועה למען איכות השלטון שדרשה משר התחבורה לנמק מדוע שלל את עצמאות שיקול הדעת של מועצת רשות הנמלים לדון בהארכת כהונתו של מנכ"ל הרכבת עמוס עוזני.

לאור הפרסומים לפיהם דורש לכאורה השר צחי הנגבי לקבל החזר הוצאות הגנתו, בהיקף של מאות אלפי שקלים, טוענת התנועה למען איכות השלטון כי כל הסדר להחזרת הוצאות משפט אינו יכול להעניק הטבות לחברי הכנסת מעבר לקבוע ולמקובל לגבי עובדי מדינה מן השורה וכי יש להגביל כל החזרים כאלה למקרים בהם הזיכוי הוא מוחלט וסופי. התנועה פנתה בנדון ליו"ר ועדת הכנסת חה"כ יוסי כץ.

לאור הפרסומים לפיהם דורש לכאורה השר צחי הנגבי לקבל החזר הוצאות הגנתו, בהיקף של מאות אלפי שקלים, טוענת התנועה למען איכות השלטון כי כל הסדר להחזרת הוצאות משפט אינו יכול…

להמשך קריאה לאור הפרסומים לפיהם דורש לכאורה השר צחי הנגבי לקבל החזר הוצאות הגנתו, בהיקף של מאות אלפי שקלים, טוענת התנועה למען איכות השלטון כי כל הסדר להחזרת הוצאות משפט אינו יכול להעניק הטבות לחברי הכנסת מעבר לקבוע ולמקובל לגבי עובדי מדינה מן השורה וכי יש להגביל כל החזרים כאלה למקרים בהם הזיכוי הוא מוחלט וסופי. התנועה פנתה בנדון ליו"ר ועדת הכנסת חה"כ יוסי כץ.

התנועה למען איכות השלטון בישראל במכתבה היום לחברי וועדת השרים לחקיקה יצאה כנגד החלטת הוועדה לאשר את הצעת החוק, אשר תאפשר מנויים פוליטיים לדירקטורים של חברות ממשלתיות.

התנועה למען איכות השלטון בישראל במכתבה היום לחברי וועדת השרים לחקיקה יצאה כנגד החלטת הוועדה לאשר את הצעת החוק, אשר תאפשר מנויים פוליטיים לדירקטורים של חברות ממשלתיות. התנועה לאיכות השלטון…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל במכתבה היום לחברי וועדת השרים לחקיקה יצאה כנגד החלטת הוועדה לאשר את הצעת החוק, אשר תאפשר מנויים פוליטיים לדירקטורים של חברות ממשלתיות.

התנועה למען איכות השלטון בישראל הגישה היום תלונה למשטרה כנגד מוסדות דת בחשד לפיו קיבלו לכאורה כספי ציבור תוך הונאת מוסדות המדינה. כן פנתה התנועה לשר הדתות בדרישה לפעול לאלתר להחזרת הכספים, בטרם תפנה לבית המשפט.

התנועה למען איכות השלטון בישראל הגישה היום תלונה למשטרה כנגד מוסדות דת בחשד לפיו קיבלו לכאורה כספי ציבור תוך הונאת מוסדות המדינה. כן פנתה התנועה לשר הדתות בדרישה לפעול לאלתר…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל הגישה היום תלונה למשטרה כנגד מוסדות דת בחשד לפיו קיבלו לכאורה כספי ציבור תוך הונאת מוסדות המדינה. כן פנתה התנועה לשר הדתות בדרישה לפעול לאלתר להחזרת הכספים, בטרם תפנה לבית המשפט.

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לשר האוצר לראש הממשלה וליועץ המשפטי לממשלה בבקשה להאריך את כהונתו של נציב מס הכנסה, יוני קפלן.

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לשר האוצר לראש הממשלה וליועץ המשפטי לממשלה בבקשה להאריך את כהונתו של נציב מס הכנסה, יוני קפלן. התנועה לאיכות השלטון התנועה למען איכות השלטון…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לשר האוצר לראש הממשלה וליועץ המשפטי לממשלה בבקשה להאריך את כהונתו של נציב מס הכנסה, יוני קפלן.