התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לראש עירית תל אביב ולחברי מועצת העיר בדרישה לבטל את החלטת המועצה למנות את מר יעקב אטרקצ'י כחבר דריקטוריון החברה לפיתוח תל-אביב. באם לא תבוטל ההחלטה תשקול התנועה נקיטת צעדים משפטיים.

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לראש עירית תל אביב ולחברי מועצת העיר בדרישה לבטל את החלטת המועצה למנות את מר יעקב אטרקצ'י כחבר דריקטוריון החברה לפיתוח תל-אביב. באם לא תבוטל ההחלטה תשקול התנועה נקיטת צעדים משפטיים.
התנועה לאיכות השלטון
התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לראש עירית תל אביב ולחברי מועצת העיר בדרישה לבטל את החלטת המועצה למנות את מר יעקב אטרקצ'י כחבר דריקטוריון החברה לפיתוח תל-אביב. באם לא תבוטל ההחלטה תשקול התנועה נקיטת צעדים משפטיים. במכתבה מציינת התנועה כי נוכח תפקודו של אטרקצ'י כמנכ"ל החברה לפיתוח לו-רמלה (לור"ם), מדובר בהחלטה בלתי סבירה באופן קיצוני .התנועה מניחה שבפני מועצת העיר לא עמדו הנתונים הרלבנטים ולכן היא מביאה אותם בפני ראש העיר והמועצה ולאורם היא מבקשת מהם לבחון את הנושא ולחזור בהם מהחלטתם. התנועה מצוייה בעיצומו של דיון בעתירה שהגישה לבג"ץ בדרישה לפטר את אטרקצ'י מתפקידו כמנכ"ל לור"ם וחיובו בהוצאות שגרם לחברה שלא כדין וזאת לאור העובשה כי פעל בניגוד לכללי מנהל תקין ולחובת האמונים שלו לחברה בפעולות התנכלות חמורות שנקט כנגד חשב החברה, לאחר שזה הגיש תלונה למבקר המדינה ולמשטרה בה העלה טענות המעלות חשדות למעשי שחיתות חמורים שנעשו בחברה, אשר במרכזם עומדים גורמים בכירים בהנהלת החברה. כתוצאה מהגשת העתירה מתקיימת מטעם בעלי המניות בחברה, על פי החלטת בית המשפט בדיקה מקיפה (מר אטרקצי ניסה למנוע את קיום הבדיקה ורק לאחרונה בדיון בבג"צ לאור הערותיהם של שופטי בג"צ הצהיר בא כוחו של אטרקצי כי יסייעו לבדיקה). מבלי להתייחס לחשדות לשחיתויות בחברה הנחקרים עתה בידי היחידה הארצית לחקירות הונאה, הרי עצם עצם ההתנכלות של מנכ"ל חברה ממשלתית לעובד, אשר מילא תפקידו נאמנה, הינה מעשה הנוגד את חובות האמונים של מנכ"ל ופוגע בחברה ובשלטון החוק. מבקר המדינה שנדרש לנושא (מצ"ב דו"ח המבקר) לאחר שבחן את הנושא לרבות גרסתו של מר אטרקצ'י, קיבל את טענות החשב והוציא צו לביטול הפיטורים. במסגרת הצו קבע המבקר בצורה מפורשת, כי העילה האמיתית למסכת ההתנכלויות לחשב הינה הגשת התלונה מצידו. נוכח פרשה חמורה זו מן הראוי כי מועצת העיר תל אביב תשוב ותשקול את החלטתה ותבהיר כי אדם שנציב תלונות הציבור העיד על פעולתו הפסולה, אשר פגעה באדם שפעל לחשיפת שחיתות ופגע אף בחברה ובחוסנה בפרט במקרה כה קיצוני כמו במקרה זה, אינו יכול להתמנות לתפקיד של דירקטור בחברה שבשליטת העיריה. החלטה זו משמעותית לא רק לתפקוד החברה, אלא אף לקיום נורמות של מינהל תקין וטוהר המידות במסגרת ציבורית. התנועה מבקשת את עותק פרוטוקול הדיון שעסק ב