בעקבות סדרת עתירות לבג"צ של התנועה למען איכות השלטון, נכללים עתה לראשונה בספר ההנחיות לרואי החשבון ברשויות המקומיות, נוהל לחיוב אישי של גורמים שהביאו להוצאות שלא כדין.

בעקבות סדרת עתירות לבג"צ של התנועה למען איכות השלטון, נכללים עתה לראשונה בספר ההנחיות לרואי החשבון ברשויות המקומיות, נוהל לחיוב אישי של גורמים שהביאו להוצאות שלא כדין. התנועה לאיכות השלטון…

להמשך קריאה בעקבות סדרת עתירות לבג"צ של התנועה למען איכות השלטון, נכללים עתה לראשונה בספר ההנחיות לרואי החשבון ברשויות המקומיות, נוהל לחיוב אישי של גורמים שהביאו להוצאות שלא כדין.

התנועה למען איכות השלטון קוראת לראש הממשלה ולשר דני נווה לפעול לביטול החלטת הממשלה להתנגד להצעת החוק שתחייב נוכחות שרים בהלוויות צבאיות.

התנועה למען איכות השלטון קוראת לראש הממשלה ולשר דני נווה לפעול לביטול החלטת הממשלה להתנגד להצעת החוק שתחייב נוכחות שרים בהלוויות צבאיות. התנועה לאיכות השלטון התנועה למען איכות השלטון קוראת…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון קוראת לראש הממשלה ולשר דני נווה לפעול לביטול החלטת הממשלה להתנגד להצעת החוק שתחייב נוכחות שרים בהלוויות צבאיות.

התנועה למען איכות השלטון בישראל דורשת מנציב שירות המדינה, שר התקשורת והיועץ המשפטי לממשלה, להעמיד לדין משמעתי את סמנכ"ל לשעבר של רשות הדואר, מר מירבי פיציחדזה , מקורבו הפוליטי של השר פואד בן אליעזר על נזקים שנגרמו לרשות הדואר בשיעור של כ 7 מליון שקל לשנה וזאת כתוצאה מהעסקת עובדים בניגוד לנהלים, תוך הפעלת שיקולים זרים והפרה חמורה של הכללים.

התנועה למען איכות השלטון בישראל דורשת מנציב שירות המדינה, שר התקשורת והיועץ המשפטי לממשלה, להעמיד לדין משמעתי את סמנכ"ל לשעבר של רשות הדואר, מר מירבי פיציחדזה , מקורבו הפוליטי של…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל דורשת מנציב שירות המדינה, שר התקשורת והיועץ המשפטי לממשלה, להעמיד לדין משמעתי את סמנכ"ל לשעבר של רשות הדואר, מר מירבי פיציחדזה , מקורבו הפוליטי של השר פואד בן אליעזר על נזקים שנגרמו לרשות הדואר בשיעור של כ 7 מליון שקל לשנה וזאת כתוצאה מהעסקת עובדים בניגוד לנהלים, תוך הפעלת שיקולים זרים והפרה חמורה של הכללים.

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לראש הממשלה בבקשה להביא את התייחסותו למספר נקודות הנוגעות להארכת כהונתו של מנהל רשות החברות הממשלתיות מר ירון יעקובס. נקודות אשר לכאורה מעוררות שאלות בדבר תקינות עמדת ראש הממשלה בנושא.

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לראש הממשלה בבקשה להביא את התייחסותו למספר נקודות הנוגעות להארכת כהונתו של מנהל רשות החברות הממשלתיות מר ירון יעקובס. נקודות אשר לכאורה מעוררות שאלות…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לראש הממשלה בבקשה להביא את התייחסותו למספר נקודות הנוגעות להארכת כהונתו של מנהל רשות החברות הממשלתיות מר ירון יעקובס. נקודות אשר לכאורה מעוררות שאלות בדבר תקינות עמדת ראש הממשלה בנושא.

התנועה למען איכות השלטון בישראל דורשת מהשר לאיכות הסביבה, מר צחי הנגבי לחזור בו מהצהרתו כי לא יאשר לרשות הטבע והגנים לקבל אשראי ממקורות בנקאיים, באם מנכ"ל הרשות מר אהרון ורדי לא יועבר מתפקידו. התנועה הודיעה לשר כי באם לא יחזור בו מהודעה זו ולא יפעל להעברת כספים שהובטחו מהאוצר לרשות, תוך 48 שעות תשקול התנועה פניה לבית המשפט.

התנועה למען איכות השלטון בישראל דורשת מהשר לאיכות הסביבה, מר צחי הנגבי לחזור בו מהצהרתו כי לא יאשר לרשות הטבע והגנים לקבל אשראי ממקורות בנקאיים, באם מנכ"ל הרשות מר אהרון…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל דורשת מהשר לאיכות הסביבה, מר צחי הנגבי לחזור בו מהצהרתו כי לא יאשר לרשות הטבע והגנים לקבל אשראי ממקורות בנקאיים, באם מנכ"ל הרשות מר אהרון ורדי לא יועבר מתפקידו. התנועה הודיעה לשר כי באם לא יחזור בו מהודעה זו ולא יפעל להעברת כספים שהובטחו מהאוצר לרשות, תוך 48 שעות תשקול התנועה פניה לבית המשפט.

התנועה למען איכות השלטון בישראל עתרה היום לבג"צ, להשעייתו של פרופסור יהודה היס מעבודתו כמנהל המכון לרפואה משפטית באבו כביר. וזאת בעקבות החקירה הפלילית שנפתחה נגדו בגין חשדות לכאורה לביצוע עבירות חמורות שיש עמן קלון.

התנועה למען איכות השלטון בישראל עתרה היום לבג"צ, להשעייתו של פרופסור יהודה היס מעבודתו כמנהל המכון לרפואה משפטית באבו כביר. וזאת בעקבות החקירה הפלילית שנפתחה נגדו בגין חשדות לכאורה לביצוע…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל עתרה היום לבג"צ, להשעייתו של פרופסור יהודה היס מעבודתו כמנהל המכון לרפואה משפטית באבו כביר. וזאת בעקבות החקירה הפלילית שנפתחה נגדו בגין חשדות לכאורה לביצוע עבירות חמורות שיש עמן קלון.

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לנציב שירות המדינה ולמנהל לשכת ראש הממשלה בדרישה כי למנהל הלשכה- מר אורי שני ימונה נהג המתגורר בתל אביב . וזאת בעקבות מימון הלנת נהגו של שני בבית מלון בתל אביב.

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לנציב שירות המדינה ולמנהל לשכת ראש הממשלה בדרישה כי למנהל הלשכה- מר אורי שני ימונה נהג המתגורר בתל אביב . וזאת בעקבות מימון הלנת…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לנציב שירות המדינה ולמנהל לשכת ראש הממשלה בדרישה כי למנהל הלשכה- מר אורי שני ימונה נהג המתגורר בתל אביב . וזאת בעקבות מימון הלנת נהגו של שני בבית מלון בתל אביב.

התנועה למען איכות השלטון בישראל קוראת לשר לאיכות הסביבה, מר צחי הנגבי לחזור בו מהצהרתו כי לא יפעל להשגת תקציבים לרשות הטבע והגנים, באם מנכ"ל הרשות מר אהרון ורדי לא יועבר מתפקידו.

התנועה למען איכות השלטון בישראל קוראת לשר לאיכות הסביבה, מר צחי הנגבי לחזור בו מהצהרתו כי לא יפעל להשגת תקציבים לרשות הטבע והגנים, באם מנכ"ל הרשות מר אהרון ורדי לא…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל קוראת לשר לאיכות הסביבה, מר צחי הנגבי לחזור בו מהצהרתו כי לא יפעל להשגת תקציבים לרשות הטבע והגנים, באם מנכ"ל הרשות מר אהרון ורדי לא יועבר מתפקידו.

התנועה למען איכות השלטון בישראל מבקשת משר הבריאות להקים וועדת בדיקה שתחקור את תפקודו של מד"א בארוע בו נפטר בפתאומיות חבר הנהלת התנועה עו"ד זאב ליפשיץ ז"ל בתום ראיון בפני קהל באשדוד.

התנועה למען איכות השלטון בישראל מבקשת משר הבריאות להקים וועדת בדיקה שתחקור את תפקודו של מד"א בארוע בו נפטר בפתאומיות חבר הנהלת התנועה עו"ד זאב ליפשיץ ז"ל בתום ראיון בפני…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון בישראל מבקשת משר הבריאות להקים וועדת בדיקה שתחקור את תפקודו של מד"א בארוע בו נפטר בפתאומיות חבר הנהלת התנועה עו"ד זאב ליפשיץ ז"ל בתום ראיון בפני קהל באשדוד.