התנועה למען איכות השלטון בישראל קוראת לשר לאיכות הסביבה, מר צחי הנגבי לחזור בו מהצהרתו כי לא יפעל להשגת תקציבים לרשות הטבע והגנים, באם מנכ"ל הרשות מר אהרון ורדי לא יועבר מתפקידו.

התנועה למען איכות השלטון בישראל קוראת לשר לאיכות הסביבה, מר צחי הנגבי לחזור בו מהצהרתו כי לא יפעל להשגת תקציבים לרשות הטבע והגנים, באם מנכ"ל הרשות מר אהרון ורדי לא יועבר מתפקידו.
התנועה לאיכות השלטון
התנועה למען איכות השלטון בישראל קוראת לשר לאיכות הסביבה, מר צחי הנגבי לחזור בו מהצהרתו כי לא יפעל להשגת תקציבים לרשות הטבע והגנים, באם מנכ"ל הרשות מר אהרון ורדי לא יועבר מתפקידו. במכתבה מציינת התנועה כי על פי הפרסומים הודיע השר הנגבי בישיבת מליאת רשות הטבע והגנים, כי אם לא יועבר ורדי מתפקידו, הוא לא יפעל להשגת תקציבים לרשות הנמצאת בקשיים כלכליים. כידוע כהונתו של מנכ"ל הרשות מוסדרת על פי חוק הגנים הלאומיים, שמורות טבע, אתרים לאומיים ואתרי הנצחה, אשר קובע כי הממשלה היא הממנה את המנכ"ל, לתקופה של 5 שנים, עם אפשרות להארכה נוספת. כפי שניתן ללמוד מלשון החוק, ביקש המחוקק להבטיח את עצמאות שיקול הדעת של המנכ"ל והיותו בלתי תלוי. לאור כך סבורה התנועה כי גם אם יש מחלוקת בין השר למנכ"ל, הרי שאין זה ראוי שהשר יפעיל לחץ על המליאה ועל המנכ"ל בכדי להפעיל לחץ על המנכ"ל. על אחת כמה וכמה לא ראוי מצב בו לכאורה מתנה השר את נכונותו לפעול למען הרשות כמתחייב על פי מצבה ועל פי תפקידו כשר, בכך שתסתיים כהונת המנכ"ל עוד בטרם הגיע המועד שנקבע בחוק. לפיכך קוראת התנועה לשר הנגבי לחזור בו מהצהרתו ולפעול למען הרשות תוך הבטחת עצמאות שיקול הדעת של הדרג המקצועי, קרי המנכ"ל ומליאת הרשות. התנועה למען איכות השלטון בישראל קוראת לשר לאיכות הסביבה, מר צחי הנגבי לחזור בו מהצהרתו כי לא יפעל להשגת תקציבים לרשות הטבע והגנים, באם מנכ"ל הרשות מר אהרון ורדי לא יועבר מתפקידו. במכתבה מציינת התנועה כי על פי הפרסומים הודיע השר הנגבי בישיבת מליאת רשות הטבע והגנים, כי אם לא יועבר ורדי מתפקידו, הוא לא יפעל להשגת תקציבים לרשות הנמצאת בקשיים כלכליים. כידוע כהונתו של מנכ"ל הרשות מוסדרת על פי חוק הגנים הלאומיים, שמורות טבע, אתרים לאומיים ואתרי הנצחה, אשר קובע כי הממשלה היא הממנה את המנכ"ל, לתקופה של 5 שנים, עם אפשרות להארכה נוספת. כפי שניתן ללמוד מלשון החוק, ביקש המחוקק להבטיח את עצמאות שיקול הדעת של המנכ"ל והיותו בלתי תלוי. לאור כך סבורה התנועה כי גם אם יש מחלוקת בין השר למנכ"ל, הרי שאין זה ראוי שהשר יפעיל לחץ על המליאה ועל המנכ"ל בכדי להפעיל לחץ על המנכ"ל. על אחת כמה וכמה לא ראוי מצב בו לכאורה מתנה השר את נכונותו לפעול למען הרשות כמתחייב על פי מצבה ועל פי תפקידו כשר, בכך שתסתיים כהונת המנכ"ל עוד בטרם