התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה היום לראש הממשלה, ולשרים לביטחון פנים והעבודה והרווחה, בהצעה לגייס את מקבלי דמי אבטלה למשטרת ישראל.

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה היום לראש הממשלה, ולשרים לביטחון פנים והעבודה והרווחה, בהצעה לגייס את מקבלי דמי אבטלה למשטרת ישראל.
התנועה לאיכות השלטון
התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה היום לראש הממשלה, ולשרים לביטחון פנים והעבודה והרווחה, בהצעה לגייס את מקבלי דמי אבטלה למשטרת ישראל. הפניה לאור הפרסומים בעתונות כי מפכ"ל המשטרה עמד על כך שבעקבות המצב הבטחוני נוצר חוסר של כ- 10000 שוטרים. על פי הצעת התנועה תותנה הזכאות לדמי אבטלה, לאותם מובטלים שימצאו מתאימים לבצע עבודות בטחוניות במסגרת המשטרה, בנכונותם לבצע משימות אבטחה ציבורית במסגרת המשטרה. מבלי לפגוע בכבודם של אנשים, לא יתכן שציבור רחב יהנה מן הקופה הציבורית ולא יטה כתף לצרכי השעה במצב הבטחוני הנוכחי. ימים קשים עוברים על המדינה ועל ציבור אזרחיה, כאשר הבעיות הבטחוניות השוטפות דוחקות, במידת מה, את הבעיות החברתיות מן המוקד הציבורי. הציבור הישראלי חי בחרדה גדולה בשל התקפות הטרור הבלתי פוסקות. משימות ההגנה על מרכזי האוכלוסין דורשות כוח אדם, שאיננו תמיד בנמצא, כוחות הבטחון הנמצאים בכוננות מתמדת נשחקים במידה רבה. במקביל הולכת וגדלה קבוצת האנשים, אשר מתקשה במציאת עבודה ועל כן מובטלת ונתמכת על ידי המדינה. נראה כי באם תצא יוזמה, מתוך מקום של הכרה בערכם של אותם אנשים, אשר באופן זמני אינם מועסקים ומתוך הכרה בחשיבות שיכולה להיות לתרומתם לבטחון האזרחים, ניתן יהיה לתגבר במידה משמעותית את כוח האדם שעוסק בבטחון שוטף במסגרת המשטרה מחד ולקדם ולהיטיב עם אנשים שאינם מועסקים מאידך.