בעקבות פנית התנועה למען איכות השלטון, הודיעה נציבת שירות בתי הסוהר רב גונדר אורית אדטו כי תשא במימון עלות הוצאות האבטחה של אנשי יחידת "נחשון" שאיבטחו את חתונת בתה.

בעקבות פנית התנועה למען איכות השלטון, הודיעה נציבת שירות בתי הסוהר רב גונדר אורית אדטו כי תשא במימון עלות הוצאות האבטחה של אנשי יחידת "נחשון" שאיבטחו את חתונת בתה.
התנועה לאיכות השלטון
בעקבות פנית התנועה למען איכות השלטון, הודיעה נציבת שירות בתי הסוהר רב גונדר אורית אדטו כי תשא במימון עלות הוצאות האבטחה של אנשי יחידת "נחשון" שאיבטחו את חתונת בתה. מתחקיר שערכה העיתונאית הדס שטייף ששודר בגלי צה"ל עולה כי בחתונת בתה של נציבת שירות בתי הסוהר, רב גונדר אורית אדטו, שימשו סוהרים לשם אבטחת הארוע לפני כחודש וחצי. התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לשר לבטחון פנים וליועץ המשפטי לממשלה בקריאה לפתוח בבדיקה בעניין ולפעול לכך שרב גונדר אדטו תשיב לקופת הציבור את כספי ערך שירותי האבטחה שקיבלה. במכתבה ציינה התנועה כי שימוש ע"י עובד בכיר בשירות הציבור במשאבי ציבור, ובכלל זאת שירותי אבטחה הניתנים ע"י עובדים הכפופים לו בארוע פרטי שלו, הינו דבר בלתי ראוי אשר גורר עימו פגיעה קשה בתדמית הגוף הציבורי בראשו הוא עומד. בפרט כאשר מדובר בעובד בכיר כדוגמת ראש מערכת בתי הסוהר במדינת ישראל, אשר אמור במעשיו להפגין מידה רבה של דוגמא אישית. בעקבות הפניה קוימה בדיקה במשרד לבטחון פנים בפרשה. במכתב ששלחה היום עו"ד חנה קלר היועצת המשפטית של המשרד לבטחון פנים, נמסר כי הנציבה לא יזמה , לא ביקשה ולדבריה, לא היתה מודעת כלל לסידורי האבטחה שנקבעו ע"י הגורמים המקצועיים בשב"ס. וכי רמ"ל ביטחון והאסיר הוא האחראי לאבטחה שקוימה והוא עשה זאת מבלי להיוועץ או לידע את נציבת שב"ס, תוך שהוא מסתמך על פרשנות מרחיבה, להבנתו, של הנוהלים המסדירים את הסוגייה. עו"ד קלר מציינת כי נציבת שב"ס הודעה כי תישא במימון עלות הוצאות האבטחה אם על דרך של הרמת תרומה ואם בדרך אחרת שתיקבע בהתייעצות עם היועץ המשפטי לשירות בתי הסוהר. עו"ד קלר מוסיפה כי למניעת הישנות מקרים כגון אלה, הנחה השר לבטחון פנים לבחון מחדש את ההוראות המגדירות את תפקידי יחידת נחשון ואת הצורך לנסחן מחדש כך שלא יהיה ניתן לפרשן לשני פנים. זאת בעבודה משותפת של המשרד לבטחון פנים, המשטרה ושירות בתי הסוהר.