התנועה למען איכות השלטון תשקול פניה לבג"צ באם לא יבוטל אשור ועדת הכספים של הכנסת לאשר העברת 790,000 שקל לתקציב לשכת סגן שר העבודה והרווחה ומתקציב שיועד לטיפול בנוער במצוקה.

התנועה למען איכות השלטון תשקול פניה לבג"צ באם לא יבוטל אשור ועדת הכספים של הכנסת לאשר העברת 790,000 שקל לתקציב לשכת סגן שר העבודה והרווחה ומתקציב שיועד לטיפול בנוער במצוקה.
התנועה לאיכות השלטון
התנועה למען איכות השלטון תשקול פניה לבג"צ באם לא יבוטל אשור ועדת הכספים של הכנסת לאשר העברת 790,000 שקל לתקציב לשכת סגן שר העבודה והרווחה ומתקציב שיועד לטיפול בנוער במצוקה. במכתבה מציינת התנועה כי על פי הנאמר בכתבה מאת קרן מרציאנו כתבת הערוץ השני, החליט משרד העבודה והרווחה להעביר סכום של 790,000 ש"ח לתקציב לשכת סגן שר העבודה והרווחה מתקציב שיועד לטיפול בנוער במצוקה. עוד נתפרסם כי וועדת הכספים של הכנסת נתנה אישורה להעברה זו. התנועה סבורה כי העברה תקציבית זו הינה מעשה שלטוני פסול ויש בה להעיד על ליקוי המאורות שפקד את ממשלת ישראל הגדולה בהיסטוריה של מדינת ישראל, על עשרות שריה וסגני שריה. הנה, זוכה לו סגן שר לתקצוב למנגנון שלם משלו בו חמדה נפשו, תוך שמשרד העבודה והרווחה אינו בוחל בשום אמצעי למען הגשמת חזונו הנלוז של השר, ובכלל זאת הפקעת התקציב הדרוש מתקציב שיועד לנוער במצוקה. והכל, בחסותה הנדיבה של וועדת הכספים של כנסת ישראל, אשר מתנערת מכובעה כבית מחוקקים עצמאי ואחראי ומתנהגת, גם כאן, כסניף של הרשות המבצעת הממוקם בבנין הכנסת. התנועה למען איכות השלטון בישראל, סבורה כי המהלך כולו נגוע בחוסר סבירות קיצוני מצד כל הגופים שידם במעל, אשר העדיפו את כיבודיו המובטחים של פוליטיקאי במסגרת המארג הקואליציוני המנופח, על פני צרכים בסיסיים של חלקים נזקקים וחלשים בציבור. חלקים שבאופן מסורתי אין מי שילחם את מלחמתם ומי שישבות בשל מצוקתם ועלבונם. לאור כל זאת קוראת לשר העבודה והרווחה, ליו"ר וועדת הכספים ולשר האוצר להימנע מהעברת כספים בהסתמך על מהלך פגום ופסול זה, ולביטול המהלך.