התנועה לאיכות השלטון פנתה לחשב הכללי בדרישה לקבל מידע על הוצאות חריגות עבור לינה ואירוח בניגוד לנוהלים שביצע השר לענייני דתות. התנועה דורשת כי כל הוצאה שלא ע"פ הנוהלים תשולם מכיסו של השר.

התנועה לאיכות השלטון פנתה לחשב הכללי בדרישה לקבל מידע על הוצאות חריגות עבור לינה ואירוח בניגוד לנוהלים שביצע השר לענייני דתות. התנועה דורשת כי כל הוצאה שלא ע"פ הנוהלים תשולם…

להמשך קריאה התנועה לאיכות השלטון פנתה לחשב הכללי בדרישה לקבל מידע על הוצאות חריגות עבור לינה ואירוח בניגוד לנוהלים שביצע השר לענייני דתות. התנועה דורשת כי כל הוצאה שלא ע"פ הנוהלים תשולם מכיסו של השר.

התנועה למען איכות השלטון דורשת משר התקשורת ומיו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין להחזיר מיידית את שידורי החדשות המקומיות על ידי חברת ערוצי זהב.

התנועה למען איכות השלטון דורשת משר התקשורת ומיו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין להחזיר מיידית את שידורי החדשות המקומיות על ידי חברת ערוצי זהב. התנועה לאיכות השלטון התנועה למען איכות השלטון…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון דורשת משר התקשורת ומיו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין להחזיר מיידית את שידורי החדשות המקומיות על ידי חברת ערוצי זהב.

התנועה למען איכות השלטון תשקול לשוב ולנקוט בהליכים משפטיים באם לא יפסקו הניסיונות לעקוף את הכללים למינוי דיינים לבית הדין הגדול. וזאת למרות התחייבות שר הדתות בבג"ץ.

התנועה למען איכות השלטון תשקול לשוב ולנקוט בהליכים משפטיים באם לא יפסקו הניסיונות לעקוף את הכללים למינוי דיינים לבית הדין הגדול. וזאת למרות התחייבות שר הדתות בבג"ץ. התנועה לאיכות השלטון…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון תשקול לשוב ולנקוט בהליכים משפטיים באם לא יפסקו הניסיונות לעקוף את הכללים למינוי דיינים לבית הדין הגדול. וזאת למרות התחייבות שר הדתות בבג"ץ.

התנועה לאיכות השלטון: יש לנקוט בצעדים נגד האחראים בקריסת הבנק לפתוח התעשייה ולחייבם להחזיר את הכספים שנגזלו מהקופה הציבורית.

התנועה לאיכות השלטון: יש לנקוט בצעדים נגד האחראים בקריסת הבנק לפתוח התעשייה ולחייבם להחזיר את הכספים שנגזלו מהקופה הציבורית. התנועה לאיכות השלטון התנועה לאיכות השלטון: יש לנקוט בצעדים נגד האחראים…

להמשך קריאה התנועה לאיכות השלטון: יש לנקוט בצעדים נגד האחראים בקריסת הבנק לפתוח התעשייה ולחייבם להחזיר את הכספים שנגזלו מהקופה הציבורית.

בעקבות עתירת התנועה למען איכות השלטון ובהמלצת שופטי בג"צ הודיע היום שר הדתות כי הועדה למנוי דיינים תדון היום בנפרד רק במועמדים לדיינים בבתי הדין האזוריים. הדיון במנויים לבית הדין הגדול יתקיים בנפרד לאחר שימלאו כל התנאים המוקדמים על פי דין.

בעקבות עתירת התנועה למען איכות השלטון ובהמלצת שופטי בג"צ הודיע היום שר הדתות כי הועדה למנוי דיינים תדון היום בנפרד רק במועמדים לדיינים בבתי הדין האזוריים. הדיון במנויים לבית הדין…

להמשך קריאה בעקבות עתירת התנועה למען איכות השלטון ובהמלצת שופטי בג"צ הודיע היום שר הדתות כי הועדה למנוי דיינים תדון היום בנפרד רק במועמדים לדיינים בבתי הדין האזוריים. הדיון במנויים לבית הדין הגדול יתקיים בנפרד לאחר שימלאו כל התנאים המוקדמים על פי דין.