התנועה למען איכות השלטון דורשת מראש הממשלה ומהיועץ הממשלתי לממשלה למנות מנהל לרשות החברות הממשלתיות מבין שני המועמדים שהומלצו ע"י וועדת האיתור שמינתה הממשלה לפני מספר חדשים. במידה התפקיד לא יאויש תשקול התנועה פניה לבית המשפט.

התנועה למען איכות השלטון דורשת מראש הממשלה ומהיועץ הממשלתי לממשלה למנות מנהל לרשות החברות הממשלתיות מבין שני המועמדים שהומלצו ע"י וועדת האיתור שמינתה הממשלה לפני מספר חדשים. במידה התפקיד לא יאויש תשקול התנועה פניה לבית המשפט.
התנועה לאיכות השלטון
התנועה למען איכות השלטון דורשת מראש הממשלה ומהיועץ הממשלתי לממשלה למנות מנהל לרשות החברות הממשלתיות מבין שני המועמדים שהומלצו ע"י וועדת האיתור שמינתה הממשלה לפני מספר חדשים. במידה התפקיד לא יאויש תשקול התנועה פניה לבית המשפט. במכתבה מציינת התנועה כי על פי הפרסומים אין מנהל לרשות החברות הממשלתיות לא בתפקיד קבע או במינוי בכלל. וזאת למרות שהתקיימו הליכים מסודרים לאיתור ובחירת מועמדים לתפקיד אשר הסתיימו טרם ההכרזה על בחירות מוקדמות לכנסת. התנועה מציינת כי התמהמהות מינוי שכזה פותח פתח למחטפים שונים ברשות ויוצר לפחות מראית עין של ניצול הבחירות לנסיון להתעלם ממסקנות וועדת האיתור המקצועית. לא ברור מדוע הליכים שננקטו על ידי גופים מקצועיים הלכה למעשה ותפקידים מרכזיים נשארים בידי מנויים זמניים או לא מאויישים כלל. הדבר יוצר רושם קשה שכל הליכי המינוי היו מן הפה לחוץ וסמכויות חשובות מרוכזות בידי משרד ראש הממשלה בניגוד לחוק. בפרט בשעה שאת הרשות ניהל עד לאחרונה סגן מנכ"ל משרד ראש הממשלה, דבר המחזק את הרושם כי אי המינוי מכוון ועל מנת לאפשר לראש הממשלה להתערב בניהול המקצועי השוטף של הרשות . בפרט חמורים הדברים בכל הכרוך בתפקיד רשות החברות הממשלתיות. היעדר מנכ"ל גורם גורם לפגיעה קשה בעבודתה ובאינטרסים של הציבור ונכסיו עליהם מופקדת הרשות.