התנועה למען איכות השלטון לראש הממשלה ולחשב הכללי באוצר: מיצאו פתרון פחות בזבזני לנהגי ראשי הממשלה לשעבר מאשר טויוטה קורולה.

התנועה למען איכות השלטון לראש הממשלה ולחשב הכללי באוצר: מיצאו פתרון פחות בזבזני לנהגי ראשי הממשלה לשעבר מאשר טויוטה קורולה.
התנועה לאיכות השלטון
התנועה למען איכות השלטון לראש הממשלה ולחשב הכללי באוצר: מיצאו פתרון פחות בזבזני לנהגי ראשי הממשלה לשעבר מאשר טויוטה קורולה. הפנייה בעקבות הפרסום היום בעיתון "ידיעות אחרונות" ממנו עולה, כי נהגי ראשי ממשלה לשעבר זכו לכאורה ברכבים חדשים מסוג טויוטה קורולה לשימושם האישי. במכתבה מבקשת התנועה מראש הממשלה ומהחשב הכללי באוצר לברר האם ידיעה זו נכונה, ובמידה וכך הם פני הדברים, אלו עוד עובדי מדינה זוכים להטבה כזו. התנועה גם ביקשה לברר מדוע זכאים נהגים להטבה כזו על חשבון הקופה הציבורית המדולדלת, והאם לא חסכוני יותר, כי הנהגים ייסעו לביתם במונית או בתחבורה ציבורית ובשל מה זכאים הם לרכב חדש לשימושם הפרטי. התנועה מוחה על כך שסדר העדיפויות בחלוקת משאבים השתבש, וכי הדואגים ל"רפד" את המקורבים עוצמים עיניהם למשבר הקשה הפוקד את המשק הישראלי ולמצוקות אמיתיות בחברה. עוד ציינה התנועה במכתבה כי "משרד ראש הממשלה חוזר ומוצא מטרות תמוהות לחלוקת כספי הציבור במקום לדאוג לנזקקים". התנועה דרשה במכתבה, שנושא זה ייבדק בשנית, וכי ימצא פתרון פחות בזבזני ופחות ראוותני לצורכיהם של הנהגים, מתוך התחשבות במצב הכלכלי, ברגישות הציבורית ובעקרונות של צניעות וחסכנות בכספי משלמי המיסים.