התנועה למען איכות השלטון הגישה היום תלונה ליו"ר ועדת האתיקה של הכנסת פרופסור אריה אלדד על התנהגות אלימה של ח"כ אהוד רצאבי כלפי אזרח שבא לבקר בכנסת.

התנועה למען איכות השלטון הגישה היום תלונה ליו"ר ועדת האתיקה של הכנסת פרופסור אריה אלדד על התנהגות אלימה של ח"כ אהוד רצאבי כלפי אזרח שבא לבקר בכנסת.
התנועה לאיכות השלטון
התנועה למען איכות השלטון הגישה היום תלונה ליו"ר ועדת האתיקה של הכנסת פרופסור אריה אלדד על התנהגות אלימה של ח"כ אהוד רצאבי כלפי אזרח שבא לבקר בכנסת. בתלונה מציינת התנועה כי בידה מידע לפיו פעל ח"כ אהוד רצאבי באלימות כלפי אזרח שביקר בכנסת, תוך דחיפה ומכה לאזרח. המידע נסמך בראש וראשונה על עדות ראיה של ח"כ אזולאי, אשר מסר לתנועה את המידע לאחר שפנתה אליו התנועה מיוזמתה וביקשה פרטים אודות התקרית החמורה. ח"כ אזולאי העביר לידי התנועה לבקשתנו אף את שמותיהם של שנים מעובדי הכנסת אשר היו עדים לפרשה. התנועה תהיה נכונה להעביר את שמם ליו"ר וועדת האתיקה, לאחר שיובטח, הן ע"י יו"ר הכנסת והן ע"י יו"ר ועדת האתיקה כי יעשו כל הנחוץ כדי להגן על עובדים אלו מפני פגיעה אפשרית בהם, באם יאותו למסור את עדותם. התנהגות אלימה של חבר כנסת כלפי אזרח המבקר בכנסת הינה פעילות שאינה הולמת את תפקידו ומעמדו של חבר הכנסת. בהתנהגות מעין זו יש כדי לפגוע במעמד בתדמית ובאמון שרוחש הציבור לבית המחוקקים ולחבריו, אמון המהווה תנאי בסיסי ליכולתו של בית המחוקקים למלא את תפקידו. התנהגות זו מהווה עבירה על כללי האתיקה החלים על חברי כנסת מצדו של חבר הכנסת ולא ראוי לעבור עליה לסדר היום. לאור עובדות אלו הגישה התנועה את התלונה לוועדת האתיקה. התנועה למען איכות השלטון מביעה את מחאתה על גלויי האלימות בכנסת לה היינו עדים בימים האחרונים כולל אלימות מילולית.