התנועה למען איכות השלטון: הליקויים החמורים בתפקודו של מנכ"ל רשות השידור מר יוסף בראל מחייבים את הדחתו לאלתר "הראיות המנהליות המבססות את קיומם של הליקויים, בפרט ככל שהדבר נוגע להפרת חובת המנכ"ל למסור דיווחי אמת לגורמים רשמיים, לחוסר נכונותו לאפשר פיקוח על רשות השידור, להתעלמותו מממצאי ביקורת ומכללי מנהל תקין, ולהתעלמותו מהנחיות היועץ המשפטי לממשלה, מחייבים את הדחת המנכ"ל לאלתר". במכתב ששלחה היום התנועה לאהוד אולמרט, השר הממונה על רשות השידור, לרוה"מ וליוהמ"ש כותבת התנועה, כי מחומר ראיות המצוי בידיה עולה כי מנכ"ל רשות השידור מר יוסף בראל פועל לאורך תקופת כהונתו באופן חוזר ונשנה תוך הפרה בוטה של כללי מנהל תקין ובניגוד גמור לחובתו כנושא משרה וכנאמן הציבור בגוף מנהלי.

התנועה למען איכות השלטון: הליקויים החמורים בתפקודו של מנכ"ל רשות השידור מר יוסף בראל מחייבים את הדחתו לאלתר "הראיות המנהליות המבססות את קיומם של הליקויים, בפרט ככל שהדבר נוגע להפרת…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון: הליקויים החמורים בתפקודו של מנכ"ל רשות השידור מר יוסף בראל מחייבים את הדחתו לאלתר "הראיות המנהליות המבססות את קיומם של הליקויים, בפרט ככל שהדבר נוגע להפרת חובת המנכ"ל למסור דיווחי אמת לגורמים רשמיים, לחוסר נכונותו לאפשר פיקוח על רשות השידור, להתעלמותו מממצאי ביקורת ומכללי מנהל תקין, ולהתעלמותו מהנחיות היועץ המשפטי לממשלה, מחייבים את הדחת המנכ"ל לאלתר". במכתב ששלחה היום התנועה לאהוד אולמרט, השר הממונה על רשות השידור, לרוה"מ וליוהמ"ש כותבת התנועה, כי מחומר ראיות המצוי בידיה עולה כי מנכ"ל רשות השידור מר יוסף בראל פועל לאורך תקופת כהונתו באופן חוזר ונשנה תוך הפרה בוטה של כללי מנהל תקין ובניגוד גמור לחובתו כנושא משרה וכנאמן הציבור בגוף מנהלי.

התנועה למען איכות השלטון דורשת כי הפגישה הצפויה של חברי ועדת בכר עם ראשי המערכת הבנקאית בימים הקרובים תבוטל לאלתר בשל קשר פסול בין הון ושלטון ומראית עין של "התכופפות" בפני בעלי ההון. כמו-כן, דורשת התנועה לקבל לידה את הגירסה המקורית של דו"ח ועדת בכר שנחתם פה אחד והוגש לשר האוצר, כדי שתוכל לבחון האם שינויים עתידיים נבעו משיקולים ענייניים או אינטרסנטיים. התנועה אף דורשת מרוה"מ להפסיק את מעורבותו בועדת בכר בהיותו מנוגד עניינים לכאורה, בשל משכון נכסי המשפחה והלוואות במאות מיליוני שקלים שנלקחו לכאורה ע"י משפחת שרון מהבנקים.

התנועה למען איכות השלטון דורשת כי הפגישה הצפויה של חברי ועדת בכר עם ראשי המערכת הבנקאית בימים הקרובים תבוטל לאלתר בשל קשר פסול בין הון ושלטון ומראית עין של "התכופפות"…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון דורשת כי הפגישה הצפויה של חברי ועדת בכר עם ראשי המערכת הבנקאית בימים הקרובים תבוטל לאלתר בשל קשר פסול בין הון ושלטון ומראית עין של "התכופפות" בפני בעלי ההון. כמו-כן, דורשת התנועה לקבל לידה את הגירסה המקורית של דו"ח ועדת בכר שנחתם פה אחד והוגש לשר האוצר, כדי שתוכל לבחון האם שינויים עתידיים נבעו משיקולים ענייניים או אינטרסנטיים. התנועה אף דורשת מרוה"מ להפסיק את מעורבותו בועדת בכר בהיותו מנוגד עניינים לכאורה, בשל משכון נכסי המשפחה והלוואות במאות מיליוני שקלים שנלקחו לכאורה ע"י משפחת שרון מהבנקים.

בג"צ הוציא צו ביניים המורה להימנע מלהעביר כספים לחברת "קוקה-קולה", על סמך כתב האישור הנמצא בידה, לאור עתירת התנועה למען איכות השלטון. הצו הוצא לאור הסכמת שר התמ"ת, שר האוצר ומנהלת מרכז ההשקעות. שהוגשה לבג"ץ.

בג"צ הוציא צו ביניים המורה להימנע מלהעביר כספים לחברת "קוקה-קולה", על סמך כתב האישור הנמצא בידה, לאור עתירת התנועה למען איכות השלטון. הצו הוצא לאור הסכמת שר התמ"ת, שר האוצר…

להמשך קריאה בג"צ הוציא צו ביניים המורה להימנע מלהעביר כספים לחברת "קוקה-קולה", על סמך כתב האישור הנמצא בידה, לאור עתירת התנועה למען איכות השלטון. הצו הוצא לאור הסכמת שר התמ"ת, שר האוצר ומנהלת מרכז ההשקעות. שהוגשה לבג"ץ.

בעקבות עתירת התנועה למען איכות השלטון החליט משרד החינוך לעצור כליל את העברת כספי התמיכות לעמותת "אל המעיין". זאת בנוסף ל- 7 מיליון שקלים שהעברתם נעצרה בצו מניעה ארעי, שהוציא בית-המשפט בעקבות העתירה. במכתב שנשלח לתנועה מעדכנת הפרקליטות כי דרשה לקבל מ"אל המעיין" את כל המסמכים הנדרשים לה על-מנת לוודא שכספי התמורה הוצאו "למטרת התמיכה במוסדות ולמטרה זו בלבד".

בעקבות עתירת התנועה למען איכות השלטון החליט משרד החינוך לעצור כליל את העברת כספי התמיכות לעמותת "אל המעיין". זאת בנוסף ל- 7 מיליון שקלים שהעברתם נעצרה בצו מניעה ארעי, שהוציא…

להמשך קריאה בעקבות עתירת התנועה למען איכות השלטון החליט משרד החינוך לעצור כליל את העברת כספי התמיכות לעמותת "אל המעיין". זאת בנוסף ל- 7 מיליון שקלים שהעברתם נעצרה בצו מניעה ארעי, שהוציא בית-המשפט בעקבות העתירה. במכתב שנשלח לתנועה מעדכנת הפרקליטות כי דרשה לקבל מ"אל המעיין" את כל המסמכים הנדרשים לה על-מנת לוודא שכספי התמורה הוצאו "למטרת התמיכה במוסדות ולמטרה זו בלבד".

פרקליטות המדינה הודיעה לבג"צ, כי היא מסכימה להוצאת צו ביניים המורה להימנע מלהעביר כספים לחברת "קוקה-קולה", על סמך כתב האישור הנמצא בידה, עד לדיון בעתירת התנועה למען איכות השלטון.

פרקליטות המדינה הודיעה לבג"צ, כי היא מסכימה להוצאת צו ביניים המורה להימנע מלהעביר כספים לחברת "קוקה-קולה", על סמך כתב האישור הנמצא בידה, עד לדיון בעתירת התנועה למען איכות השלטון. התנועה…

להמשך קריאה פרקליטות המדינה הודיעה לבג"צ, כי היא מסכימה להוצאת צו ביניים המורה להימנע מלהעביר כספים לחברת "קוקה-קולה", על סמך כתב האישור הנמצא בידה, עד לדיון בעתירת התנועה למען איכות השלטון.

התנועה למען איכות השלטון דורשת שח"כים שאישרו את בואם למפגש עם איגוד הבנקים יבטלו לאלתר את השתתפותם. כמו-כן, שוקלת התנועה לנקוט בצעדים כלפי ח"כ שיחליטו להשתתף על אף הנחייתה המפורשת של היועצת המשפטית של הכנסת, עו"ד אנה שניידר.

התנועה למען איכות השלטון דורשת שח"כים שאישרו את בואם למפגש עם איגוד הבנקים יבטלו לאלתר את השתתפותם. כמו-כן, שוקלת התנועה לנקוט בצעדים כלפי ח"כ שיחליטו להשתתף על אף הנחייתה המפורשת…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון דורשת שח"כים שאישרו את בואם למפגש עם איגוד הבנקים יבטלו לאלתר את השתתפותם. כמו-כן, שוקלת התנועה לנקוט בצעדים כלפי ח"כ שיחליטו להשתתף על אף הנחייתה המפורשת של היועצת המשפטית של הכנסת, עו"ד אנה שניידר.

התנועה למען איכות השלטון עתרה היום לבג"צ כנגד ההחלטה להשעייה זמנית של השר הנגבי כל עוד מתנהלת נגדו חקירה. בתנאים אלה של מורא וחשש למשוא פנים לא יכולה להתנהל החקירה.

התנועה למען איכות השלטון עתרה היום לבג"צ כנגד ההחלטה להשעייה זמנית של השר הנגבי כל עוד מתנהלת נגדו חקירה. בתנאים אלה של מורא וחשש למשוא פנים לא יכולה להתנהל החקירה.…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון עתרה היום לבג"צ כנגד ההחלטה להשעייה זמנית של השר הנגבי כל עוד מתנהלת נגדו חקירה. בתנאים אלה של מורא וחשש למשוא פנים לא יכולה להתנהל החקירה.

התנועה לאיכות השלטון פנתה לראש הממשלה וליועץ המשפטי לממשלה בדרישה להבהיר כי השר הנגבי לא ישוב לתפקידו כשר הממונה על המשטרה לאחר תום החקירה. וזאת בכדי למנוע לחץ ומורא על החוקרים. או לחילופין להעביר את החקירה לגוף חקירות מנוסה בחקירות מורכבות כמו הרשות לני"ע או הגבלים עסקיים. התנועה מבקשת את תשובת ראש הממשלה והיוהמ"ש עד יום א בצהרים בכדי לשקול את צעדיה.

התנועה לאיכות השלטון פנתה לראש הממשלה וליועץ המשפטי לממשלה בדרישה להבהיר כי השר הנגבי לא ישוב לתפקידו כשר הממונה על המשטרה לאחר תום החקירה. וזאת בכדי למנוע לחץ ומורא על…

להמשך קריאה התנועה לאיכות השלטון פנתה לראש הממשלה וליועץ המשפטי לממשלה בדרישה להבהיר כי השר הנגבי לא ישוב לתפקידו כשר הממונה על המשטרה לאחר תום החקירה. וזאת בכדי למנוע לחץ ומורא על החוקרים. או לחילופין להעביר את החקירה לגוף חקירות מנוסה בחקירות מורכבות כמו הרשות לני"ע או הגבלים עסקיים. התנועה מבקשת את תשובת ראש הממשלה והיוהמ"ש עד יום א בצהרים בכדי לשקול את צעדיה.

התנועה למען איכות השלטון: השעיית השר הנגבי אינה מספיקה. לא ניתן לצפות שחוקרים תחת מורא יעשו עבודתם נאמנה, כל עוד חזרת הנגבי האפשרית לתפקידו לאחר סיום החקירה רובצת מעליהם כעננה. רוה"מ צריך להביא לסיום כהונתו ולסיום ניגוד העניינים לאלתר!

התנועה למען איכות השלטון: השעיית השר הנגבי אינה מספיקה. לא ניתן לצפות שחוקרים תחת מורא יעשו עבודתם נאמנה, כל עוד חזרת הנגבי האפשרית לתפקידו לאחר סיום החקירה רובצת מעליהם כעננה.…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון: השעיית השר הנגבי אינה מספיקה. לא ניתן לצפות שחוקרים תחת מורא יעשו עבודתם נאמנה, כל עוד חזרת הנגבי האפשרית לתפקידו לאחר סיום החקירה רובצת מעליהם כעננה. רוה"מ צריך להביא לסיום כהונתו ולסיום ניגוד העניינים לאלתר!