תגובת התנועה למען איכות השלטון להרשעת שמעון שבס בביהמ"ש העליון התנועה למען איכות השלטון: פסק דינו של ביהמ"ש העליון הוא מסר נורמטיבי חשוב ביותר לכל הגורמים העוסקים באכיפת החוק במדינת ישראל.

תגובת התנועה למען איכות השלטון להרשעת שמעון שבס בביהמ"ש העליון התנועה למען איכות השלטון: פסק דינו של ביהמ"ש העליון הוא מסר נורמטיבי חשוב ביותר לכל הגורמים העוסקים באכיפת החוק במדינת…

להמשך קריאה תגובת התנועה למען איכות השלטון להרשעת שמעון שבס בביהמ"ש העליון התנועה למען איכות השלטון: פסק דינו של ביהמ"ש העליון הוא מסר נורמטיבי חשוב ביותר לכל הגורמים העוסקים באכיפת החוק במדינת ישראל.

התנועה לאיכות השלטון: ליקויים לכאורה במינוי דירקטורים במועצה הישראלית לצרכנות. התנועה שוקלת הליכים משפטיים.

התנועה לאיכות השלטון: ליקויים לכאורה במינוי דירקטורים במועצה הישראלית לצרכנות. התנועה שוקלת הליכים משפטיים. התנועה לאיכות השלטון במכתבה לשרי המסחר והתעשיה, שר האוצר היועץ המשפטי לממשלה ולשופט יצחק רביבי יו"ר…

להמשך קריאה התנועה לאיכות השלטון: ליקויים לכאורה במינוי דירקטורים במועצה הישראלית לצרכנות. התנועה שוקלת הליכים משפטיים.

התנועה למען איכות השלטון עתרה היום לבג"צ נגד ההפלייה המתמשכת של משרד החינוך בחלוקת תקציב החינוך, תוך העדפתם של "מרכז החינוך העצמאי" ו"מעיין החינוך התורני" על-פני מוסדות חינוך מוכרים אחרים, "בניגוד לדין ותוך פגיעה עמוקה בערכי השוויון, הצדק והמנהל התקין".

התנועה למען איכות השלטון עתרה היום לבג"צ נגד ההפלייה המתמשכת של משרד החינוך בחלוקת תקציב החינוך, תוך העדפתם של "מרכז החינוך העצמאי" ו"מעיין החינוך התורני" על-פני מוסדות חינוך מוכרים אחרים,…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון עתרה היום לבג"צ נגד ההפלייה המתמשכת של משרד החינוך בחלוקת תקציב החינוך, תוך העדפתם של "מרכז החינוך העצמאי" ו"מעיין החינוך התורני" על-פני מוסדות חינוך מוכרים אחרים, "בניגוד לדין ותוך פגיעה עמוקה בערכי השוויון, הצדק והמנהל התקין".

אדם טבע ודין והתנועה למען איכות השלטון בישראל :ה"זרע" אינה זכאית לתכנן מיזמי נדל"ן בפארק איילון לא נאפשר השתלטות על הריאה הירוקה האחרונה בגוש דן. אדם טבע ודין והתנועה למען איכות השלטון בישראל עתרו היום ,22.11.04, לבג"ץ נגד חברת הזרע .

אדם טבע ודין והתנועה למען איכות השלטון בישראל :ה"זרע" אינה זכאית לתכנן מיזמי נדל"ן בפארק איילון לא נאפשר השתלטות על הריאה הירוקה האחרונה בגוש דן. אדם טבע ודין והתנועה למען…

להמשך קריאה אדם טבע ודין והתנועה למען איכות השלטון בישראל :ה"זרע" אינה זכאית לתכנן מיזמי נדל"ן בפארק איילון לא נאפשר השתלטות על הריאה הירוקה האחרונה בגוש דן. אדם טבע ודין והתנועה למען איכות השלטון בישראל עתרו היום ,22.11.04, לבג"ץ נגד חברת הזרע .

ועדת האתיקה קיבלה את קובלנת התנועה למען איכות השלטון ואסרה על ח"כ הירשזון לטפל, במסגרת ועדת הכספים, בהמלצות "ועדת ברודט" ובהמלצות "ועדת בכר", בשל ניגוד העניינים האישי שלו. הועדה אף סבורה, כי מוטב שח"כ הירשזון לא יחזיק בכפל התפקידים – כיו"ר ועדת הכספים וכיו"ר הסתדרות העובדים הלאומית. כמו-כן, אסרה הועדה על ח"כ הירשזון לעסוק בנושאים הקשורים באופן ישיר בקופת חולים לאומית ובהסתדרות העובדים הלאומית.

ועדת האתיקה קיבלה את קובלנת התנועה למען איכות השלטון ואסרה על ח"כ הירשזון לטפל, במסגרת ועדת הכספים, בהמלצות "ועדת ברודט" ובהמלצות "ועדת בכר", בשל ניגוד העניינים האישי שלו. הועדה אף…

להמשך קריאה ועדת האתיקה קיבלה את קובלנת התנועה למען איכות השלטון ואסרה על ח"כ הירשזון לטפל, במסגרת ועדת הכספים, בהמלצות "ועדת ברודט" ובהמלצות "ועדת בכר", בשל ניגוד העניינים האישי שלו. הועדה אף סבורה, כי מוטב שח"כ הירשזון לא יחזיק בכפל התפקידים – כיו"ר ועדת הכספים וכיו"ר הסתדרות העובדים הלאומית. כמו-כן, אסרה הועדה על ח"כ הירשזון לעסוק בנושאים הקשורים באופן ישיר בקופת חולים לאומית ובהסתדרות העובדים הלאומית.

התנועה למען איכות השלטון עתרה היום לבג"צ כנגד מימון הוצאות אבטחת נסיעותיו העסקיות של מר אהוד ברק מן הקופה הציבורית. בעתירה נטען כי מר ברק הוא שצריך לשאת בהוצאות אבטחת נסיעותיו העסקיות לחו"ל ונטל המימון אינו צריך ליפול על הציבור.

התנועה למען איכות השלטון עתרה היום לבג"צ כנגד מימון הוצאות אבטחת נסיעותיו העסקיות של מר אהוד ברק מן הקופה הציבורית. בעתירה נטען כי מר ברק הוא שצריך לשאת בהוצאות אבטחת…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון עתרה היום לבג"צ כנגד מימון הוצאות אבטחת נסיעותיו העסקיות של מר אהוד ברק מן הקופה הציבורית. בעתירה נטען כי מר ברק הוא שצריך לשאת בהוצאות אבטחת נסיעותיו העסקיות לחו"ל ונטל המימון אינו צריך ליפול על הציבור.

התנועה למען איכות השלטון קוראת לשר לפיד לא לעבור לסדר היום, ולהודיע כי אין בכוונת סיעתו להמשיך ולהיות חלק בממשלה המקדמת את הצעת החוק המושחתת לביטול הדרישה לכישורים מיוחדים בעת מינוי מקורבים פוליטיים לתפקידים בחברות ממשלתיות ובגופים סטטוטוריים. "המשך ישיבה מצידך מממשלה אשר תביא לחקיקת חוק משחית זה, שקולה למעשה לנטילת חלק ותמיכה במציאות הפוליטית הפתולוגית שאפשרה חקיקת החוק". התנועה פנתה אישית גם ליתר חברי הממשלה בקריאה שלא יתנו ידם להפיכת השירות הציבורי לבנק משרות של מקורבים.

התנועה למען איכות השלטון קוראת לשר לפיד לא לעבור לסדר היום, ולהודיע כי אין בכוונת סיעתו להמשיך ולהיות חלק בממשלה המקדמת את הצעת החוק המושחתת לביטול הדרישה לכישורים מיוחדים בעת…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון קוראת לשר לפיד לא לעבור לסדר היום, ולהודיע כי אין בכוונת סיעתו להמשיך ולהיות חלק בממשלה המקדמת את הצעת החוק המושחתת לביטול הדרישה לכישורים מיוחדים בעת מינוי מקורבים פוליטיים לתפקידים בחברות ממשלתיות ובגופים סטטוטוריים. "המשך ישיבה מצידך מממשלה אשר תביא לחקיקת חוק משחית זה, שקולה למעשה לנטילת חלק ותמיכה במציאות הפוליטית הפתולוגית שאפשרה חקיקת החוק". התנועה פנתה אישית גם ליתר חברי הממשלה בקריאה שלא יתנו ידם להפיכת השירות הציבורי לבנק משרות של מקורבים.

לקראת ישיבת הממשלה ביום א' הקרוב, קוראת התנועה למען איכות השלטון לשרים: אל תיכנעו ללחצים מצד הבנקים, המעלים חשש כבד לקשר בין הון ושלטון. התנועה תמשיך לעקוב אחר כשרות ההליכים במהלך יישומה של הרפורמה שעתידה לשים סוף לריכוזיות ההרסנית בשוק ההון בישראל.

לקראת ישיבת הממשלה ביום א' הקרוב, קוראת התנועה למען איכות השלטון לשרים: אל תיכנעו ללחצים מצד הבנקים, המעלים חשש כבד לקשר בין הון ושלטון. התנועה תמשיך לעקוב אחר כשרות ההליכים…

להמשך קריאה לקראת ישיבת הממשלה ביום א' הקרוב, קוראת התנועה למען איכות השלטון לשרים: אל תיכנעו ללחצים מצד הבנקים, המעלים חשש כבד לקשר בין הון ושלטון. התנועה תמשיך לעקוב אחר כשרות ההליכים במהלך יישומה של הרפורמה שעתידה לשים סוף לריכוזיות ההרסנית בשוק ההון בישראל.

התנועה למען איכות השלטון שלחה היום מכתב חריף ליו"ר הכנסת, בתגובה על דבריו בכנס שדרות אתמול. התנועה ביקשה להזכיר ליו"ר הכנסת, כי בתוקף תפקידו הרם אינו מיצג את חברי מרכז המפלגה, את חברי הכנסת שלה או את שריה אלא את בית המחוקקים במדינה דמוקרטית, שתפקידו להגן על עקרונות הדמוקרטיה, איכות השלטון והמינהל התקין. התנועה כתבה ליו"ר, כי בדבריו החמורים תרם להידרדרות המהירה והכואבת במדרון לעבר תרבות של מדינת עולם שלישי, שעליה התריע היועץ המשפטי לממשלה. "עם ישראל מצפה מיו"ר הכנסת לעמוד בראש המחנה הפועל לעצור את ההידרדרות הזאת. בתפקיד זה נכשלת כשלון חרוץ".

התנועה למען איכות השלטון שלחה היום מכתב חריף ליו"ר הכנסת, בתגובה על דבריו בכנס שדרות אתמול. התנועה ביקשה להזכיר ליו"ר הכנסת, כי בתוקף תפקידו הרם אינו מיצג את חברי מרכז…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון שלחה היום מכתב חריף ליו"ר הכנסת, בתגובה על דבריו בכנס שדרות אתמול. התנועה ביקשה להזכיר ליו"ר הכנסת, כי בתוקף תפקידו הרם אינו מיצג את חברי מרכז המפלגה, את חברי הכנסת שלה או את שריה אלא את בית המחוקקים במדינה דמוקרטית, שתפקידו להגן על עקרונות הדמוקרטיה, איכות השלטון והמינהל התקין. התנועה כתבה ליו"ר, כי בדבריו החמורים תרם להידרדרות המהירה והכואבת במדרון לעבר תרבות של מדינת עולם שלישי, שעליה התריע היועץ המשפטי לממשלה. "עם ישראל מצפה מיו"ר הכנסת לעמוד בראש המחנה הפועל לעצור את ההידרדרות הזאת. בתפקיד זה נכשלת כשלון חרוץ".