בג"צ הוציא היום צו על תנאי בעתירת התנועה למען איכות השלטון, המורה לשר אולמרט לנמק מדוע לא ישלים לאלתר את הליכי מינוי הועד המנהל ברשות השידור, לאחר שנמנע מלעשות זאת לאורך שנה וחצי. התנועה עמדה בעתירה על חובתו של אולמרט לאייש את הועד המנהל של רשות השידור ע"פ דין. כמו-כן, בשבוע שעבר הודיעה המדינה לבג"צ כי לאחר הגשת העתירה הודיע אברהם נתן שהוא מוותר על מועמדותו לכהונה נוספת כיו"ר רשות השידור.

בג"צ הוציא היום צו על תנאי בעתירת התנועה למען איכות השלטון, המורה לשר אולמרט לנמק מדוע לא ישלים לאלתר את הליכי מינוי הועד המנהל ברשות השידור, לאחר שנמנע מלעשות זאת…

להמשך קריאה בג"צ הוציא היום צו על תנאי בעתירת התנועה למען איכות השלטון, המורה לשר אולמרט לנמק מדוע לא ישלים לאלתר את הליכי מינוי הועד המנהל ברשות השידור, לאחר שנמנע מלעשות זאת לאורך שנה וחצי. התנועה עמדה בעתירה על חובתו של אולמרט לאייש את הועד המנהל של רשות השידור ע"פ דין. כמו-כן, בשבוע שעבר הודיעה המדינה לבג"צ כי לאחר הגשת העתירה הודיע אברהם נתן שהוא מוותר על מועמדותו לכהונה נוספת כיו"ר רשות השידור.

התנועה למען איכות השלטון דורשת לתקן את תזכיר החוק ליישום המלצות וועדת בכר, שפורסם להערות הציבור, כך שיכלול את ההמלצה הברורה של ועדת בכר, שנעדרה ממנו באופן מפתיע, להפרדת בנק אוצר החייל מבנק הפועלים, ללא כל הסבר לכאורה. כמו-כן, דורשת התנועה הסדרה של כל נושא מכירת האחזקות של בנק הפועלים בבנק אוצר החייל, באופן שיעלה בקנה אחד עם המלצות ועדת בכר. הניסיונות הכושלים החוזרים ונשנים להפרדת בנק אוצר החייל מבנק הפועלים לאורך עשור מעידים על כך שהנושא דורש חקיקה מיוחדת, שתתמודד אחת ולתמיד עם הלחצים לעיכוב ההיפרדות. התנועה הדגישה, כי ההיפרדות נדרשת לשם הגברת התחרות במגזר הבנקאי ולצמצום הריכוזיות, כפי שנאמר במפורש בהמלצות ועדת בכר.

התנועה למען איכות השלטון דורשת לתקן את תזכיר החוק ליישום המלצות וועדת בכר, שפורסם להערות הציבור, כך שיכלול את ההמלצה הברורה של ועדת בכר, שנעדרה ממנו באופן מפתיע, להפרדת בנק…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון דורשת לתקן את תזכיר החוק ליישום המלצות וועדת בכר, שפורסם להערות הציבור, כך שיכלול את ההמלצה הברורה של ועדת בכר, שנעדרה ממנו באופן מפתיע, להפרדת בנק אוצר החייל מבנק הפועלים, ללא כל הסבר לכאורה. כמו-כן, דורשת התנועה הסדרה של כל נושא מכירת האחזקות של בנק הפועלים בבנק אוצר החייל, באופן שיעלה בקנה אחד עם המלצות ועדת בכר. הניסיונות הכושלים החוזרים ונשנים להפרדת בנק אוצר החייל מבנק הפועלים לאורך עשור מעידים על כך שהנושא דורש חקיקה מיוחדת, שתתמודד אחת ולתמיד עם הלחצים לעיכוב ההיפרדות. התנועה הדגישה, כי ההיפרדות נדרשת לשם הגברת התחרות במגזר הבנקאי ולצמצום הריכוזיות, כפי שנאמר במפורש בהמלצות ועדת בכר.

התנועה למען איכות השלטון קוראת היום ליוהמ"ש לנסח כתב אישום המתאים לחומרת מעשיו של ח"כ גורולבסקי ולא להיכנע ללחצים לריכוכו, אם ישנם כאלה.

התנועה למען איכות השלטון קוראת היום ליוהמ"ש לנסח כתב אישום המתאים לחומרת מעשיו של ח"כ גורולבסקי ולא להיכנע ללחצים לריכוכו, אם ישנם כאלה. התנועה לאיכות השלטון בידיעה של חיים שיבי,…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון קוראת היום ליוהמ"ש לנסח כתב אישום המתאים לחומרת מעשיו של ח"כ גורולבסקי ולא להיכנע ללחצים לריכוכו, אם ישנם כאלה.

התנועה למען איכות השלטון דורשת מוועדת המניות של בנק לאומי להשתמש בכל סמכויותיה באופן מיידי, בכדי לקדם את החלטת הממשלה המאמצת את המלצות וועדת בכר, ובכך למנוע מבנק לאומי לנקוט בפעולות שיש בהן לכאורה כדי לעכב, לשנות או לסכל את ההמלצות באופן ישיר או עקיף.

התנועה למען איכות השלטון דורשת מוועדת המניות של בנק לאומי להשתמש בכל סמכויותיה באופן מיידי, בכדי לקדם את החלטת הממשלה המאמצת את המלצות וועדת בכר, ובכך למנוע מבנק לאומי לנקוט…

להמשך קריאה התנועה למען איכות השלטון דורשת מוועדת המניות של בנק לאומי להשתמש בכל סמכויותיה באופן מיידי, בכדי לקדם את החלטת הממשלה המאמצת את המלצות וועדת בכר, ובכך למנוע מבנק לאומי לנקוט בפעולות שיש בהן לכאורה כדי לעכב, לשנות או לסכל את ההמלצות באופן ישיר או עקיף.

בג"צ בהרכב שבעה שופטים קיבל את עתירת התנועה לאיכות השלטון וביטל את החלטת הכנסת שלא להסיר את חסינותו של ח"כ גורולובסקי. בהחלטה כתב הנשיא ברק בין השאר:"ראינו כי בהחלטתה של ועדת הכנסת שלא להמליץ על נטילת חסינותו של ח"כ גורולובסקי נפל פגם. תוצאתו של פגם זה היא, כי להחלטתה של ועדת הכנסת אין תוקף ויש לבטלה."

בג"צ בהרכב שבעה שופטים קיבל את עתירת התנועה לאיכות השלטון וביטל את החלטת הכנסת שלא להסיר את חסינותו של ח"כ גורולובסקי. בהחלטה כתב הנשיא ברק בין השאר:"ראינו כי בהחלטתה של…

להמשך קריאה בג"צ בהרכב שבעה שופטים קיבל את עתירת התנועה לאיכות השלטון וביטל את החלטת הכנסת שלא להסיר את חסינותו של ח"כ גורולובסקי. בהחלטה כתב הנשיא ברק בין השאר:"ראינו כי בהחלטתה של ועדת הכנסת שלא להמליץ על נטילת חסינותו של ח"כ גורולובסקי נפל פגם. תוצאתו של פגם זה היא, כי להחלטתה של ועדת הכנסת אין תוקף ויש לבטלה."

בעקבות העלייה ברמת הפשיעה ב- 2004, דורשת התנועה למען איכות השלטון מרוה"מ ומבכירי מערכת אכיפת החוק להכריז על מצב חירום לאומי בכל הנוגע להתגברות הפשע, להורות על בדק בית יסודי בגורמים המופקדים על חקירת הפשיעה המתוחכמת, להקצות משאבי ציבור ניכרים נוספים, ובפרט לתגבר את כוח האדם במשטרה ובפרקליטות. התנועה אף קוראת לכנס באופן מיידי את ועדת הכנסת לביטחון פנים לדיון דחוף בנושא, ולתגבר מיידית ובצורה משמעותית מצבת השוטרים במשטרה.

בעקבות העלייה ברמת הפשיעה ב- 2004, דורשת התנועה למען איכות השלטון מרוה"מ ומבכירי מערכת אכיפת החוק להכריז על מצב חירום לאומי בכל הנוגע להתגברות הפשע, להורות על בדק בית יסודי…

להמשך קריאה בעקבות העלייה ברמת הפשיעה ב- 2004, דורשת התנועה למען איכות השלטון מרוה"מ ומבכירי מערכת אכיפת החוק להכריז על מצב חירום לאומי בכל הנוגע להתגברות הפשע, להורות על בדק בית יסודי בגורמים המופקדים על חקירת הפשיעה המתוחכמת, להקצות משאבי ציבור ניכרים נוספים, ובפרט לתגבר את כוח האדם במשטרה ובפרקליטות. התנועה אף קוראת לכנס באופן מיידי את ועדת הכנסת לביטחון פנים לדיון דחוף בנושא, ולתגבר מיידית ובצורה משמעותית מצבת השוטרים במשטרה.

תגובת התנועה לאיכות השלטון להחלטת היוהמ"ש בפרשת עמותות הקש. התנועה למען איכות השלטון: מדוח היועץ המשפטי לממשלה עולה כי ראש הממשלה שרון הינו עוצם עיניים סידרתי, אשר אפשר למערכת מסואבת שלמה הפועלת תחתיו בדרכיי כזב ומרמה להתנהל מבלי שיש לו לכאורה, כראש המערכת, כל מושג.

תגובת התנועה לאיכות השלטון להחלטת היוהמ"ש בפרשת עמותות הקש. התנועה למען איכות השלטון: מדוח היועץ המשפטי לממשלה עולה כי ראש הממשלה שרון הינו עוצם עיניים סידרתי, אשר אפשר למערכת מסואבת…

להמשך קריאה תגובת התנועה לאיכות השלטון להחלטת היוהמ"ש בפרשת עמותות הקש. התנועה למען איכות השלטון: מדוח היועץ המשפטי לממשלה עולה כי ראש הממשלה שרון הינו עוצם עיניים סידרתי, אשר אפשר למערכת מסואבת שלמה הפועלת תחתיו בדרכיי כזב ומרמה להתנהל מבלי שיש לו לכאורה, כראש המערכת, כל מושג.

התנועה לאיכות השלטון עתרה לבג" ץ להדחת בכירים בנמל חיפה בשל טיוח מעשי שחיתות בנמל וכן את הדחת עובד נמל אשר גזל כספים מהנמל שלא כדין.

התנועה לאיכות השלטון עתרה לבג" ץ להדחת בכירים בנמל חיפה בשל טיוח מעשי שחיתות בנמל וכן את הדחת עובד נמל אשר גזל כספים מהנמל שלא כדין. התנועה לאיכות השלטון בעתירה…

להמשך קריאה התנועה לאיכות השלטון עתרה לבג" ץ להדחת בכירים בנמל חיפה בשל טיוח מעשי שחיתות בנמל וכן את הדחת עובד נמל אשר גזל כספים מהנמל שלא כדין.

התנועה לאיכות השלטון לשופט רביבי: אין למנות מגן על מושחתים לתפקיד מנהל נמל חיפה.

התנועה לאיכות השלטון לשופט רביבי: אין למנות מגן על מושחתים לתפקיד מנהל נמל חיפה. התנועה לאיכות השלטון התנועה לאיכות השלטון לשופט רביבי: אין למנות מגן על מושחתים לתפקיד מנהל נמל…

להמשך קריאה התנועה לאיכות השלטון לשופט רביבי: אין למנות מגן על מושחתים לתפקיד מנהל נמל חיפה.

התנועה לאיכות השלטון דורשת משר הפנים להפסיק מיידית את כהונתו של הרצל גדז' כיו"ר המועצה המקומית מג'דל אל- שמס וזאת בשל ניגוד עניינים בהיותו הממונה על מחוז הצפון.

התנועה לאיכות השלטון דורשת משר הפנים להפסיק מיידית את כהונתו של הרצל גדז' כיו"ר המועצה המקומית מג'דל אל- שמס וזאת בשל ניגוד עניינים בהיותו הממונה על מחוז הצפון. התנועה לאיכות…

להמשך קריאה התנועה לאיכות השלטון דורשת משר הפנים להפסיק מיידית את כהונתו של הרצל גדז' כיו"ר המועצה המקומית מג'דל אל- שמס וזאת בשל ניגוד עניינים בהיותו הממונה על מחוז הצפון.