התנועה לאיכות השלטון:" שילובו של צחי הנגבי כמדריך למועמדי קדימה לכהונת חברי כנסת חדשים הנו מסר של קידום שחיתות מצד המפלגה." התנועה דורשת ממ"מ ראש הממשלה להמנע מכך.

התנועה לאיכות השלטון:" שילובו של צחי הנגבי כמדריך למועמדי קדימה לכהונת חברי כנסת חדשים הנו מסר של קידום שחיתות מצד המפלגה." התנועה דורשת ממ"מ ראש הממשלה להמנע מכך.
התנועה לאיכות השלטון
מנכ"ל התנועה אלי סולם מציין במכתבו למ"מ ראש הממשלה מר אהוד אולמרט כי היום התפרסם כי מחר יתקיים יום עיון למועמדים החדשים ברשימת קדימה, שטרם התנסו בעבודה פוליטית ופרלמנטרית. בין היתר התפרסם כי בין המדריכים נמנה אף צחי הנגבי. התנועה סבורה כי ישנה חוסר סבירות קיצונית, עד כדי ליקוי מאורות של ממש, בהפיכתו של הנגבי למדריך לחברי מפלגת קדימה החדשים, לאור רקורד מפורט של התנהלות בלתי נורמטיבית בעליל מצד הנגבי לאורך דרכו הפוליטית. o הנגבי היה זה שבית משפט קבע לגביו בפרשת "איסתא" כי רחק למעשה מדרך האמת במסגרת מאבקים פוליטיים שלו במסגרת אגודת הסטודנטים. o הנגבי היה זה שקיבל בפרשת "דרך צלחה" טובות הנאה, במקביל לתפקידו כח"כ, כדי לקדם עניינים שונים במסגרת מעמדו כח"כ. בגין כך הורשע ח"כ הנגבי על ידי וועדת האתיקה בכנסת והושמעה כנגדו ביקורת נוקבת במסגרת החלטת הוועדה. o הנגבי היה זה שניצל את כוחו וסמכויותיו כשר, והפך את המשרד לאיכות הסביבה ל"בנק" למינויים פוליטיים. ואף התגאה בכך בראש חוצות. o הנגבי היה זה שניצל את העובדה שפעל כאמור למינוי מקורבים במשרד לאיכות הסביבה, כדי לקדם את מעמדו לקראת הפריימריז בליכוד, תוך שהוא מתהדר, במסגרת פרסום פנימי בליכוד, בתואר של מי שמחזיק ב"שיא לאומי" במינויים פוליטיים. הוא נאלץ להימנע מהמשך פרסומים מעין אלו בעתיד רק בלחץ עתירה שהוגשה על ידי התנועה לאיכות השלטון כנגדו לוועדת הבחירות המרכזית. o הנגבי היה זה אשר נמנע מלתת לממשלה גילוי נאות של כל העובדות הנוגעות למינוי היועץ המשפטי לממשלה בפרשת "בראון חברון" בשעה שביקש למנות את מקורבו לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה. o הנגבי היה זה שקידם תיקון מושחת לחוקת הליכוד באופן שמקדם את אינטרס חברי המרכז, באופן שיש בו למנוע פתיחת הפריימריז לכלל מתפקדי המפלגה תוך הנצחת קירבתם לצלחת וכוחם של חברי המרכז אשר בבחירתם היה תלוי. האם זהו איש ציבור אשר את דרכי התנהלותו מבקש תנועת קדימה לעלות על נס, עד כדי להפכו למדריך אשר זכאי לאמר "ממני תראו וכן תעשו"? לאור זאת פונה התנועה למען איכות השלטון בישראל למ"מ ראש הממשלה בקריאה שלא לכלול את הנגבי בין המרצים שישתתפו ביום ההשתלמות מחר. החלטת קדימה שלא לתקן את הדבר תשדר מסר של אדישות לשחיתות ואף עידוד התנהלות בלתי ראויה באופן קיצוני מצד אנשי ציבור. האם זהו המסר שמבקשת מפלגת קדימה לקדם?