שגריר ארצות הברית בישראל ריצרד ג'ונס בביקור במשרדי התנועה למען איכות השלטון בירושלים:" כל מי שנלחם בשחיתות הוא חבר שלי" בביקורו הביע שגריר ארה"ב תמיכתו והערכתו לפעילות התנועה לאיכות השלטון ואמר שיש להלחם בשחיתות באופן מתמשך ובהתמדה.

שגריר ארצות הברית בישראל ריצרד ג'ונס בביקור במשרדי התנועה למען איכות השלטון בירושלים:" כל מי שנלחם בשחיתות הוא חבר שלי" בביקורו הביע שגריר ארה"ב תמיכתו והערכתו לפעילות התנועה לאיכות השלטון ואמר שיש להלחם בשחיתות באופן מתמשך ובהתמדה.
התנועה לאיכות השלטון
שגריר ארצות הברית בישראל מר ריצרד ג'ונס ביקר היום במשרדי התנועה למען איכות השלטון בירושלים. היה זה ביקור ראשון של שגריר ארה"ב בתנועה. בביקורו הדגיש השגריר, כי שחיתות הינה גורם הרסני, "יש להילחם בשחיתות באופן מתמשך ובהתמדה." השגריר ציין כי "השחיתות פוגעת בדמוקרטיה, אך חיזוק הדמוקרטיה מרחיק את השחיתות". לדברי השגריר, "להראות לאנשים שהם יכולים לגרום לשינוי – זהו תמצית הדמוקרטיה". השגריר עמד על התקדימים המשפטיים שאליהם הוביל התנועה וציין את התנועה כאירגון מאורגן היטב. השגריר ציין את רצון השגרירות לסייע לארגוני החברה הישראלית כמו התנועה. בין השאר ציין השגריר עד כמה חשוב כי החוקים יחייבו שקיפות ויעניקו כלים לקיום מינהל תקין. "עם זאת" הוסיף, "אכיפת החוקים הינה סוגיה חשובה לא פחות. יש לחשוש ממצב שהשועל מגן על לול התרנגולות". "אני מאמין שהדמוקרטיה, על מנגנוני האיזון והבלימה שלה וחובת השקיפות, היא הדרך להילחם בשחיתות." עם זאת ציין השגריר כי " הדמוקרטיה היא תהליך מתמשך ולא מעשה חד פעמי", בין השאר ציין כי אף בארה"ב חלו במהלך השנים התפתחויות מרחיקות לכת בסוגיית זכויות האדם ובהנחלת נורמות של שקיפות ואחריותיות. השגריר גילה עניין רב אף בפעילות המכללה לאיכות השלטון וציין עד כמה חשוב החינוך לערכים דמוקרטים מגיל צעיר, טרם החשיפה לפיתויי השחיתות. כן הביע השגריר עניין רב בפרויקט הכשרת עורכי דין מן המגזר הערבי לפעילות למען מינהל תקין ברשויות המקומיות וציין כי הצלחת התנועה בהתמודדות עם שחיתות אף במגזר הערבי יכולה לקדם הליכי דמוקרטיזציה במזרח התיכון כולו. לדבריו, "השאיפה למינהל תקין ואיכותי יותר הינו גורם מאחד מגזרים ועמים" הדגיש השגריר. יו"ר התנועה עו"ד אליעד שרגא אמר בביקור: "לפני מאתיים שלושים שנה, ארה"ב יצרה דגם חדש של דמוקרטיה מודרנית. לפני חמישים ושמונה שנים, עם ישראל הקים מחדש את מדינתו העתיקה, תוך שביסס אותה, באופן ניכר, על העקרונות שנקבעו על ידי האבות המייסדים האמריקאיים. בשבע עשרה שנים האחרונות, התנועה והמכללה לאיכות השלטון נלחמות נגד שחיתות, המהווה מגיפה התוקפת את כל המדינות הדמוקרטיות, תוך איום על עקרונות דמוקרטיים קריטיים אלה". השגריר שב והדגיש את הערכתו העמוקה לפעילות התנועה ותמיכתו בה.