התנועה לאיכות השלטון לנשיא מכללת ספיר: באם אכן סולק חייל מילואים בהיותו במדים יש מקום לשקול הפסקת עבודתו של המרצה

התנועה לאיכות השלטון לנשיא מכללת ספיר: באם אכן סולק חייל מילואים בהיותו במדים יש מקום לשקול הפסקת עבודתו של המרצה
על פי הפרסום באתר YNET מרצה בחוג לקולנוע במכללת ספיר דרש מסטודנט לצאת מכיתתו בטענה שהוא מסרב ללמד חיילים, שוטרים וקצינים במדים. התנועה לאיכות השלטון דורשת לבצע בירור קפדני במטרה למגר את התופעה החמורה ולמנוע הישנות מקרים אלו.
התנועה לאיכות השלטון פנתה במכתב לנשיא מכללת ספיר פרופסור זאב צחור בעקבות פרסום הכתבה באתר YNET, לפיה עולה לכאורה כי סטודנט שסיים שירות מילואים, הגיע לקורס שהתקיים במכללת ספיר, בעודו לבוש במדים, אך נדרש ע"י המרצה, לצאת מהכיתה בטענה כי אינו מסכים ללמד חיילים, שוטרים וקצינים במדים.
ממכתב שפרסם מר נתי מסינג, יו"ר אגודת הסטודנטים של מכללת ספיר, באתר אגודת הסטודנטים, עולה כי מדובר במרצה לקולנוע, מר חסן נזאר. באם אכן נכונות העובדות סבורה התנועה לאיכות השלטון כי התנהגות מעין זו של מרצה המלמד במוסדות חינוך בישראל ובפרט כאשר אותם מוסדות מסובסדים מכספי הציבור הינה- חמורה ומבישה. לא ייתכן, כי מוסד אקדמי יהווה במה לאמירות, אשר פוגעות במעמדה של מדינת ישראל ובעקרונות היסוד שלה, ובטח לא כלפי חייל מילואים אשר בגופם נשלחו להגן על המולדת, על מוסדותיה, התושבים בה, לרבות אותו מרצה.
לפיכך, באם אכן כך הם פני הדברים, סבורה התנועה כי מוסד אקדמי כמכללת ספיר, אינו יכול להשלים עם התנהגות ואמירות שכאלו, גם במחיר של הפסקת העסקתו במכללה.
בהתאם לדברים האמורים, מבקשת התנועה מנשיא מכללת ספיר לערוך בירור לגבי נכונות העובדות ולדעת כיצד בכוונתו לפעול למיגור התופעה החמורה בכלל ואת התנהגות המרצה בפרט.