אין למנות את אברהם הירשזון כחבר בועדה המוניצפלית של "קדימה" כך טוענת התנועה לאיכות השלטון

אין למנות את אברהם הירשזון כחבר בועדה המוניצפלית של "קדימה" כך טוענת התנועה לאיכות השלטון
התנועה מציינת כי, ככל שאלה הם פני הדברים, הרי שמן הראוי כי תנועת "קדימה"- היא מפלגת השלטון כיום, תשעה מכל תפקיד בכיר בה את מי שנחשד בעבירות קשות הנוגעות לטוהר מידות ותקינות שלטונית.
במכתבה לראש הממשלה ליו"ר ועדת הבחירות של קדימה ולמנכ"ל קדימה מציינת התנועה לאיכות השלטון באמצעות עו"ד מיקה קונר קרטן כי מפרסומים שונים בכלי התקשורת עולה כי תנועת "קדימה" מתעתדת לבחור נציגיה בבחירות המוניציפאליות הקרבות ע"י ועדה מוניציפאלית .
עוד עולה מהפרסומים בכלי התקשורת כי אחד מחברי הועדה הינו מר אברהם הירשזון, שר האוצר לשעבר.
מיותר לציין כי בימים אלה, בהתאם להודעת היועמ"ש, עתיד להיות מוגש כתב אישום חמור ביותר כנגד מר הירשזון הכולל אישומים בעבירות של גניבה בידי מנהל, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, הלבנת הון ורישום כוזב במסמכי תאגיד.
הועדה המוניציפאלית עתידה לבחור את נציגי תנועת "קדימה" לבחירות המקומיות בנובמבר 2008- תפקיד רב השפעה ועוצמה, אשר עשוי לעצב את פניו של השלטון המקומי בישראל בתום שנה זו.
והנה, ככל שהפרטים שהתפרסמו בכלי התקשורת מדויקים, ממונה מר הירזשון, מי שעתיד להיות מואשם בעבירות הנוגעות, בין היתר, לטוהר המידות ותקינות שלטונית, כאחד מחברי הועדה אשר עתידים לקבוע את נציגי תנועה "קדימה" לבחירות המקומיות.
התנועה מפלגת השלטון כיום, תשעה מכל תפקיד בכיר בה את מי שנחשד בעבירות קשות הנוגעות מציינת כי, ככל שאלה הם פני הדברים, הרי שמן הראוי כי תנועת "קדימה"- היא לטוהר מידות ותקינות שלטונית. מן הראוי כי אדם, אשר דבק בו רבב ידיר רגליו מכל פעילות פוליטית בוודאי כאשר המדובר בהאשמות כה חמורות. במידה ואין הוא מוצא לנכון לנהוג כך- על התנועה הפוליטית בה הוא פועל להדירו מכל תפקיד בכיר ובעל השפעה בשורותיה. יודגש, כי אין בכך כדי להמעיט מחזקת החפות השמורה לאותו אדם ובחזקת החפות אין כדי לייתר את המובהר לעיל.
התנועה מבקשת לברר בדחיפות האם אלה הם פני הדברים. והאם עובדת היותו של אדם העומד להיות מואשם בפלילים בעבירות שיש עימן קלון אינה מונעת ממנו להחזיק בתפקידים בכירים ורבי השפעה בתוך תנועת "קדימה" בהתאם לתקנונה ונהליה.