ראש לשכת עורכי הדין לתנועה לאיכות השלטון : ההחלטה של ועד מחוז תל אביב של הלשכה, לערוך יום עיון בהשתתפות אריה דרעי, מבישה.

ראש לשכת עורכי הדין לתנועה לאיכות השלטון : ההחלטה של ועד מחוז תל אביב של הלשכה, לערוך יום עיון בהשתתפות אריה דרעי, מבישה.
התנועה בקשה מלשכת עורכי הדין לבטל את הופעתו של אריה דרעי במסגרת ערב עיון שכותרתו "השפעת המשפט העברי על מערכת המשפט"
עו"ד גיא רון ראש הלשכה מציין זאת במכתב תשובתו לתנועה לאיכות השלטון שביקשה לבטל את הופעת דרעי בטענה כי בהשתתפותו של הרב דרעי כמרצה ביום עיון שמארגנת לשכת עוה"ד בישראל יש, בנסיבות בהן דבק ברב אריה דרעי קלון, שליחת מסר בלתי ראוי לציבור. מסר המחליש את עוצמתן הציבורית של פסיקות בית המשפט, מסר שלפיו מי שסרח ומעל באמון הציבור שניתן לו עדין יכול להוות מדריך בעניין זה או אחר, ולא בפני כלל ציבור, אלא בפני ציבור עורכי הדין אשר עליו לפעול לחיזוק האמון הציבורי בשלטון החוק.
עוד כותב עו"ד גיא רון :"יום עיון מסוג זה בהשתתפותו של הרב דרעי הינו, בעיני לכל הפחות, טעות חמורה בשיקול הדעת של פרנסי ועד המחוז, השיקולים הפוליטיים , המצויים בבסיס החלטותיו של ועד מחוז תל אביב, או של מי מבין מנהיגיו המעורב בפרטי אירגונו של יום עיון זה, מבישים.
אעשה ככל שאוכל , כדי לשכנע את חברי ועד המחוז לבטל את האירוע המתוכנן או את השתתפותו של הרב דרעי בוץ.
יצוין כי המחלוקת סביב "תיק דרעי" , ככל שיש כזו , אינה רלוונטית. הרשעתו בעבירות פליליות חמורות הינה עובדה, ולשכת עורכי הדין אינה יכולה או צריכה ליתן במה מסוג זה, בנסיבות הנדונות לעבריין מורשע, וזאת גם לאחר שריצה את עונשו."