התנועה לאיכות השלטון ליו"ר הכנסת המיועד ח"כ ריבלין: אנא שקול שנית הצהרתך כי תפעל לביטול קוד הלבוש בכנסת.

התנועה לאיכות השלטון ליו"ר הכנסת המיועד ח"כ ריבלין: אנא שקול שנית הצהרתך כי תפעל לביטול קוד הלבוש בכנסת.
התנועה סבורה כי יש חשיבות להותרת קוד הלבוש, על כנו. לכנסת, כאחד המוסדות החשובים והמכובדים הקיימים במדינת ישראל, מגיע כי הבאים בשעריה יכבדו אותה בהתנהגותם כמו גם במלבושם.
מנכ"ל התנועה לאיכות השלטון אלי סולם שלח היום לח"כ ראובן ריבלין מכתב ברכה על היבחרו כמועמד הליכוד ליו"ר הכנסת הבאה. "אני סמוך ובטוח שתשכיל לנצל את כהונתך בתפקיד חשוב זה, לשיפורה של הכנסת; דימויה; ותפעל לחיזוק מעמדה של הכנסת – בכלל וחברי הכנסת – בפרט, בקרב הציבור הרחב. " כותב סולם.
ומוסיף:"דווקא מטעם זה, ראיתי לנכון לפנות אליך על מנת שתשקול בשנית את הצהרתך כי עם כניסתך לתפקיד תפעל לביטול קוד הלבוש בכנסת, אותו הנהיגה ח"כ דליה איציק, יו"ר הכנסת הקודמת. באופן ספציפי ביטול האיסור על כניסה במכנסי ג'ינס למשכן הכנסת. "
כאזרחי המדינה, סבורה התנועה כי יש חשיבות להותרת קוד הלבוש, על כנו. לכנסת, כאחד המוסדות החשובים והמכובדים הקיימים במדינת ישראל, מגיע כי הבאים בשעריה יכבדו אותה בהתנהגותם כמו גם במלבושם.
התנועה מאמינה כי לעיתים דרישה חיצונית מחוללת גם שינוי פנימי או לפחות מקדמת אותו, וכי חיובם של הבאים בשערי הכנסת להתלבש בצורה מכובדת, מביא עמו, בהכרח, גם יחס של הערכה ואווירה ממלכתית המכבדת את המקום והערכים אותם הוא מייצג.