הקפא את ההחלטה לגבי קידום עו"ד אנטלר סגל הקשורה לפרשת חיים רמון, וזאת עד לפרסום ממצאי דו"ח מבקר בנושא, דורשת התנועה לאיכות השלטון מפרקליט המדינה.

הקפא את ההחלטה לגבי קידום עו"ד אנטלר סגל הקשורה לפרשת חיים רמון, וזאת עד לפרסום ממצאי דו"ח מבקר בנושא, דורשת התנועה לאיכות השלטון מפרקליט המדינה.

במכתבה מציינת התנועה כי מפרסום בעיתונות מהיום עולה כי הוחלט בפרקליטות לקדם את עוה"ד אנטלר-סגל לדרגת ממונה בכיר, וזאת לפני לפרסום ממצאי דו"ח מבקר המדינה בנוגע להתנהלות הפרקליטות במה שכונה, פרשת רמון. זאת, על אף העובדה, כך ע"פ הפרסום, שעוה"ד אנטלר-סגל הינה אחת מארבעה אישים, אשר את התנהלותם בדק מבקר המדינה בקשר עם פרשה זו.
התנועה סבורה כי יש טעם לפגם בקידום זה לפני פרסום מסקנות מבקר המדינה בפרשה, מהסיבות הבאות:
ראשית, בפני מקבלי ההחלטות בעניינה של עוה"ד אנטלר-סגל לא עמדה מלוא התמונה העובדתית בהחלטתם לקדמה, שכן דו"ח המבקר, אשר, בין היתר, בדק את התנהלותה של עוה"ד אנטלר-סגל בפרשת רמון טרם פורסם, על ממצאיו ומסקנותיו.
שנית ולא פחות חשוב, התנהלות פרקליטות המדינה, אשר נמנעה מלהמתין מספר שבועות מצומצם עד לפרסום דו"ח המבקר וקיבלה החלטות העלולות שלא לעלות בקנה אחד עם מסקנות הדו"ח – יש בה, בהתנהלות זו, מסר בעייתי באשר לערך ומשמעות בדיקתו של מבקר המדינה בעיני המוסדות אותם הוא מבקר. מסר זה, ראוי שלא יצא מרשויות השלטון בכלל ומבין כותלי הפרקליטות בפרט.
טוב היו נוהגים בפרקליטות לו היו ממתינים עד לפרסום דו"ח המבקר בשבועות הקרובים ורק לאחריו ולאורו מקבלים החלטות בנוגע לקידומם של מי שהתנהלותם נבדקת על ידו.
לאור זאת מבקשת התנועה להקפיא את ההחלטה בעניינה של עוה"ד אנטלר –סגל עד לאחר פרסום דו"ח המבקר בפרשה.