לאחר פניות חוזרות ונשנות של התנועה אושר תקציב לשכותיהם של ראשי הממשלה לשעבר על ידי ועדת הכספים, לאחר שבשנים קודמות חולקו הכספים בניגוד להוראותיו המפורשות של החוק. כמו כן פניותיה של התנועה הובילו להסדרת תקן קבועה לעובדת בלשכת ראש הממשלה
לאחר שבשנת 2008 לא ניתן אישור ועדת הכספים להקצאת תקציבי לשכותיהם של ראשי ממשלה לשעבר, פניותיה של התנועה הובילו לאישור הקצאת הכספים על ידי ועדת הכספים בשנת 2009 כנדרש בחוק ולהסדרת תקן קבועה לעובדת לשכת ראש הממשלה הנוכחי
בהתאם לקביעתו של המחוקק, ראשי ממשלה ונשיאים לשעבר זכאים למימון הוצאות לשכותיהם גם לאחר פרישתם מהתפקיד. לפי הפרוצדורה שקבע המחוקק, הכספים אמורים להיות מוקצים לפי החלטת החשב הכללי ולאחר קבלת אישור ועדת הכספים. בדיקות שערכה התנועה גילו, כי בעת אישור תקציב לשכותיהם של ראשי ממשלה לשעבר בשנת 2008 לא התקבל האישור של ועדת הכספים כנדרש בחוק.
גילוי זה עורר את חשדה של התנועה, כי גם בשנים עברו לא קוימה הפרוצדורה המחייבת בחוק לגבי חלוקת כספים עבור לשכותיהם של ראשי ממשלה לשעבר. בשל כך פנתה התנועה אל משרד האוצר ואל יו"ר ועדת הכספים על מנת לברר האם אכן לא ניתן האישור. תשובתו של יו"ר ועדת הכספים איששה את חשדה של התנועה, כי בשנת 2008 לא ניתן אישור הועדה להקצאת הכספים ומכאן שכספי ציבור הוקצו באופן בלתי תקין ובניגוד להוראותיו המפורשות של המחוקק.
התנועה פנתה בדרישה, כי תופסק הזרמת הכספים לאלתר כל עוד לא התקבל האישור לכך כדין. מתשובות שקיבלה התנועה התברר לה, כי אחת מעובדות לשכתו של ראש הממשלה המכהן מועסקת על חשבון תקציב לשכתו של ראש הממשלה לשעבר שמיר, באופן בלתי תקין בעליל. בעקבות פניותיה של התנועה, אושר השנה (2009) תקציב לשכותיהם של ראשי ממשלה לשעבר בהתאם לפרוצדורה שקבע המחוקק ולאחר אישורה של ועדת הכספים, וכן הוסדרה העסקתה של העובדת בלשכת ראש הממשלה המכהן כך שהיא אינה מועסקת עוד מתקציב לשכתו של ראש ממשלה לשעבר.