התנועה לאיכות השלטון לפרקליט המדינה בעקבות מכתבו לשר המשפטים: "התנועה שותפה לעמדתך ולפיה המהלך המוצע יביא להחלשת מעמד היועץ המשפטי לממשלה ולפגיעה בשלטון החוק."

התנועה לאיכות השלטון לפרקליט המדינה בעקבות מכתבו לשר המשפטים: "התנועה שותפה לעמדתך ולפיה המהלך המוצע יביא להחלשת מעמד היועץ המשפטי לממשלה ולפגיעה בשלטון החוק."
התנועה סבורה כי המצב הקיים עדיף על פני המצב המוצע לפיו יפוצלו הסמכויות הנ"ל בין מספר גורמים
מנכ"ל התנועה אלי סולם מביע במכתבו לפרקליט המדינה משה לדור את תמיכת התנועה לאיכות השלטון בעמדתו כנגד התוכנית לפיצול תפקיד היועץ המשפטי לממשלה והפגיעה הקשה, שעלול לספוג שלטון החוק בעקבות הפיצול.
סולם מציין כי בתקופה האחרונה פנתה התנועה לגורמים שונים, ביניהם ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, שר המשפטים, עוה"ד יעקב נאמן ויו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, בדרישה שלא להמשיך ולקדם התוכנית לפצל את תפקיד היועץ המשפטי לממשלה.
"התנועה שותפה לעמדתך ולפיה המהלך המוצע יביא להחלשת מעמד היועץ המשפטי לממשלה ולפגיעה בשלטון החוק. התנועה סבורה כי המצב הקיים עדיף על פני המצב המוצע לפיו יפוצלו הסמכויות הנ"ל בין מספר גורמים; את טעמנו המפורטים לכך, פרטנו, אחד לאחד, בפני הגורמים השונים אליהם פנינו."כותבת התנועה.
מעבר לכך מציינת התנועה לציין כי כפרקליט המדינה, עמדת לדור בנוגע לסוגיה כה משמעותית ורגישה נדרשת במלוא עוזה. מן הראוי כי עמדותיהם של בעלי התפקידים הבכירים במנגנון שלטון החוק ישמעו בקול צלול.
"צר לנו כי הדיון בנושא כה חשוב הפסיק להיות ענייני והפך להיות דיון ב"נימוסים והליכות"; מהלך אשר קורה, בדרך כלל, כאשר מי מהצדדים מעוניין בהסטת הדיון הענייני למחוזות אחרים. נשוב ונציין כי התנועה סבורה שראוי היה שעמדתך המקצועית והעניינית תשמע."
לסיכום מביעה התנועה לאיכות השלטון את תמיכתה בהסתייגותו של פרקליט המדינה משה לדור מפיצול תפקיד היועץ המשפטי לממשלה והחלשתו, כמו גם הערכתה על אמירת הדברים בקול צלול.