מינהל מושחתי ישראל- עו"ד יוסי חסין ,חבר הנהלת התנועה

מינהל מושחתי ישראל- עו"ד יוסי חסין ,חבר הנהלת התנועה
גזבר עיריית ירושלים, מנכ"ל עיריית ירושלים ומנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל, כולם לשעבר וכולם אדם אחד-יעקב אפרתי, חשוד בעבירות שחיתות לכאורה. הדג מסריח מהראש אבל הריקבון פשה בכל הגוף.
(ראה גם ראשי העיר וסגניהם לשעבר). כל מי שנאלץ לעבור את דרך הייסורים של פנייה כלשהיא לעירייה או למינהל המקרקעים ואינו בעל הון או מקושר ,אלא אזרח קטן, יעיד על כך שגם הפקידות הזוטרית והבינונית , מעלו במחויבותם ותפקידם לשרת את הציבור בהגינות ויושרה.

עברתי אישית את הוויה דולורוסה במקרקעי ישראל ובמגעיי עם מנהלי מחלקת חוזים, הגזברות, המבקר ופניות הציבור, נתקלתי בחוסר הבנה, זלזול ואדישות. המנכ"ל האציל להם ממעלותיו. בדיחה עצובה.
פרשת הולילנד אמנם שולטת בכותרות, אבל פרשת י.מ.ק.א. לא נשכחה מדיירי הסביבה. תחילתו של הפרויקט בימיהם העליזים של אולמרט, יעקובי, לופלויאנסקי ופולק. שכונה שקטה ואיכותית, הפכה למחטף נדל"ן שאמלל את בריאותם וחייהם של התושבים וגרם נזק לסביבה. הוגשו אלפי הסתייגויות על הבנייה מתחילתה וכולן נדחו. היו מחאות על בנייה של 4 קומות והן נדחו ,אך זמן קצר אחר כך אושר לבנות 6 קומות. המחאה על התוספת נדחתה אך בציניות אופיינית ובמהלך הבנייה אושר להגביה ל -8 קומות. היום מתרומם שם גוש בטון מכוער שמסתיר לצד המערבי את האור והשמש וחוסם את הנוף המקסים של הר הצופי ם והר הזיתים. זאת לאחר 10 שנים של רעשים, אבק, פיצוצים , משאיות ומנופים שאמללו את החיים לבני האדם ,לבעלי החיים , לגינות ,לירק, לסביבה והפכו את הרחובות המקיפים את המתחם לריכוז לכלוך ופסולת.
אם האחראים על עבירות הבנייה , שהצטלמו תמיד עם חיוכים מדושני עונג, ימצאו אשמים וישלחו למאסר, ראוי שהנוף שיראו מבעד לסורגים יהיה מסדרון חשוך.
כוכב נוסף המנצנץ בפרשיות השחיתות לכאורה, היא שולה זקן, הזוכה לאהדה על נאמנותה לבוס הנערץ
בסגנון המאפיה ובנוסח הסנדק. קהילת הישראלים היורדים בלוס אנגלס , התאהבה בה ואימצה אותה ומקווה שהיא תישאר אצלם. חשודה או נאשמת היינו הך. " היא זכאית". אין חורצים דינו של אדם לרע, אבל מותר לטוב.
הגנטלמן אולמרט קידם עוזרת נאמנה ובנה לה קריירה שהפכה אותה לאשת סודו ועתה גורלו בידיה. היא עדיין לא טוענת שהוא חף מפשע ,אלא שהיא לעולם לא תבגוד בו ותעיד נגדו. שתיקה לא כהודאה.
האם אולמרט אכן גנטלמן, יקבל את האחריות ,ישחרר אותה מנאמנותה כדי שתגן על עצמה, או יתכחש לה כדי להציל את עורו כפי שעשה לטלנסקי ואחרים בפרשיות שעליהן הוא עומד למשפט.

אהוד אולמרט חשוד ונאשם וזה התואר המתאים לו. מספיק להתייחס אליו כאל ראש הממשלה לשעבר, הוא ראוי עתה לתואר חדש ועכשוי – הנאשם אולמרט- ואנו זכאים לשכוח את תקופת החושך בתוארו לשעבר.