מכתב גלוי- די לקומבינה של אבי לוזון למינוי גיא לוזון למאמן הנבחרת האולימפית- יואל שוהם

מכתב גלוי- די לקומבינה של אבי לוזון למינוי גיא לוזון למאמן הנבחרת האולימפית- יואל שוהם
כל הקומבינה שרקח אבי לוזון מסריחה עד לב השמים . אוי לנו שמאמן זר צריך להיות משת"פ במשחקי הקומבינה של אבי לוזון.
אוי לנו ואבוי לנו שאלה מנהלי הכדורגל של מדינת ישראל
*יואל שוהם שוער נבחרת ישראל בעבר
* לתגובות- shooky@mqg.org.il

לכבוד …. 26.4.10

א.ג.נ,
כל מי שאוהב כדורגל, ומצוי ברזי ניהול ההתאחדות לכדורגל בישראל, יודע את האמת. עם זאת בודדים מעיזים להביע התנגדות לדרך הנלוזה, בה מוביל אלי לוזון יו"ר ההתאחדות, השנוי במחלוקת, את מהלכיו, למינוי בן משפחתו, גיא לוזון, למאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. בכל מדינה מתוקנת זה לא היה עובר, רק אצלנו- מאמן כושל, שדודו מנהל כדירקטור את הכדורגל הישראלי, זוכה ששמו יועלה כמנטרה כמועמד לאמן נבחרת לאומית, כאשר מקורבים ומלחכי פנכה, משתפים פעולה, חלקם בשתיקה, וחלקם באזכור שמו של המועמד שוב ושוב, כדי שהדברים יחלחלו לתודעת הציבור, עד שהעובדה תתקבל כלגיטימית.
כולם יודעים שלגיא לוזון אין את הכישורים להיות מאמן לאומי. בדיוק כפי שכישלונותיו של אלי אוחנה לאורך שנים לא מונעים ממנו לזכות בקידום מקצועי, בנצלו את הבמה שקיבל בתוכניתו של ניב רסקין בטלוויזיה, כדי להרעיף שבחים על מעסיקו, אבי לוזון, ועל ההתאחדות לכדורגל.
אני קורא מעל במה זו לאבי לוזון לחזור בו מן המינוי ההזוי של בן משפחתו גיא לוזון למאמן לאומי.
אני קורא לגיא לוזון שמוכיח מדי שבת בהתנהגותו, הכוללת צרחות, השתוללות, קללות, ובעיקר, חוסר מקצועיות, להודיע על כך שהוא מסיר את מועמדותו הבלתי לגיטימית כמאמן לאומי בכדורגל.
אני קורא לרון קופמן, ניב רסקין וראשי ומנהלי מדורי הספורט בעיתונות הכתובה, בטלוויזיה ובאינטרנט, תפסיקו לפחד מאבי לוזון, ותמצאו עוז בנפשכם לומר את האמת הערומה- אסור להשלים עם מינוי גיא לוזון לנבחרת ישראל הצעירה.
אני בז לכם פחדנים עיתונאי ספורט בתקשורת הכתובה, בטלוויזיה ובאינטרנט.
אתם יודעים שגיא לוזון מאמן בינוני ומטה, שלא מגיע לו להיבחר למאמן הנבחרת הצעירה ואם דודו אבי לוזון לא היה יו"ר ההתאחדות לכדורגל- לעולם לא היה נבחר לתפקיד- ושמו אף לא היה עולה כמועמד לתפקיד.
אבל אתם מפחדים!!! גם אתכם הצליח אבי לוזון להפחיד, וזה ביזיון לא קטן יותר, מעצם העלאת מועמדותו של גיא לוזון למאמן הנבחרת הצעירה.
אני קורא לכולכם להתעשת, ולקרוא לפסילת גיא לוזון לתפקיד,
כל הקומבינה שרקח אבי לוזון מסריחה עד לב השמיים. נשאר רק לקוות שפרננדז ייצא גבר, ויעמוד על התנגדותו למינוי ההזוי של עוזר, שמנסה אבי לוזון לכפות עליו, ובכך, לפנות מקום לבן משפחתו, בתפקיד שיתפנה.
אוי לנו, שמאמן זר צריך להיות משת"פ במשחקי הקומבינה של אבי לוזון.
אוי לנו ואבוי לנו שאלה מנהלי הכדורגל של מדינת ישראל.

בברכה,
יואל שוהם
שוער נבחרת ישראל לשעבר.