יועץ משפטי למ_____ה ? האם קיבלנו יועץ משפטי רק למקרים שבוזגלו גונב ככר לחם?- יוסי חסין חבר הנהלת התנועה

יועץ משפטי למ_____ה ? האם קיבלנו יועץ משפטי רק למקרים שבוזגלו גונב ככר לחם?- יוסי חסין חבר הנהלת התנועה
בחירתו של עו"ד יהודה ויינשטיין לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה, התלוותה במהומה שבינתיים היא על מאומה.
מאז כניסתו לתפקיד, לפני מספר חודשים, הוא טרם טבע את חותמו והתנהלותו עדיין לא ביטאה את מיומנותו ויכולותיו כפי גובה הציפיות ממנו.
משפטיו של אולמרט סוף סוף יצאו לדרך התקינה , אך היועץ המשפטי, ראש המערכת, מתפקד כמשקיף נייטרלי ואינו מעורב.
האם קיבלנו יועץ משפטי רק למקרים שבוזגלו גונב ככר לחם?

הוא נושא על גבו את גיבנת ניגוד העניינים , המגבילה אותו ממעורבות במשפטי אולמרט, זקן,מצר ועוד מקושטים בצווארון לבן, שהיו לקוחותיו בעבר. ניתן לשער ולדאוג שמספר נוספים לא קטן יגיעו עוד בימי כהונתו לחדרי חקירות ואולמות בית המשפט.
עד כה צפו על פני השטח ניגוד ענייינים בפרשת השופטת דליה מארק הורנצ'ק ולאחרונה הוא ניקה ידיו מפרשת מסמך העדות של רחל גוטליב במשפט ראשונטורס.גם בסוגית האזנות הסתר במשפט רמון הוא מנוע מלנקוט עמדה.
הציבור קיווה להמשכיות של קודמו בתפקיד ואף להתעצמות מלחמת שלטון החוק בשחיתות, אך קיבל ברווז צולע הצופה מהיציע על הדרמה המשפטית המרתקת ביותר שידעה המדינה מאז הקמתה. ראש ממשלה מודח , נאשם בסדרת עבירות שחיתות
וראש התביעה בהסגר.
יתרה על כך-
בכנס עורכי הדין שהתקיים לאחרונה באילת , מצוטט היועץ ויינשטיין כאומר " אין לברוא שחיתות במקום שזו אינה קיימת".
אמירה תמוהה ואומללה מפי האמור לרדוף ללא מנוחה והנחה את עברייני החוק. את מי מאשים היועץ המשפטי "בבריאת" שחיתות מדומה? את המשטרה, את הפרקליטות, את התקשורת או את הדמיון העשיר של הציבור?
השחיתות קיימת כפי שהוכח עוד טרם כניסתו לתפקיד של עו"ד ויינשטיין, כאשר הוא היה עסוק בהגנה על אילו שבראו אותה וראויים היו לעמוד לחקירות ולדין. הדחקת המצב העובדתי והטלת אשמה על יש מאיין, אינה מעידה על מסירות ונאמנות למשימה.
האם קיבלנו יועץ משפטי רק למקרים שבוזגלו גונב ככר לחם.