התנועה לאיכות השלטון קוראת ליו"ר ההתאחדות לכדורגל לפעול ולוודא שועדת האיתור החדשה לאיתור מאמן לנבחרת הצעירה (באם תקום) תפעל באופן שקוף, פומבי ושוויוני,

התנועה לאיכות השלטון קוראת ליו"ר ההתאחדות לכדורגל לפעול ולוודא שועדת האיתור החדשה לאיתור מאמן לנבחרת הצעירה (באם תקום) תפעל באופן שקוף, פומבי ושוויוני,
וזאת תוך פרסום הקריטריונים המקצועיים המנחים אותה בעבודתה, פרסום מועדי התכנסות הועדה ופרסום פניות אם וככל תתקבלנה בדבר תמיכה במועמד זה או אחר.
מכתבה של התנועה ליו"ר ההתאחדות , אבי לוזון בעקבות הפרסומים כי ההתאחדות לכדורגל תמנה בקרוב ועדה חדשה לאיתור מאמן לנבחרת הצעירה/אולימפית של ישראל בכדורגל .
התנועה מציינת כי עבודת והרכב הועדה כמו גם יתר העניינים הקשורים במינוי מאמן לנבחרת האולימפית זוכים לסיקור תקשורתי נרחב, אך כמעט ואין הצהרות או התייחסויות רשמיות של ההתאחדות לכדורגל בעניין זה. אי לכך, ישנה תחושה של ערפול רב וחוסר ודאות בכל הקשור להליך האיתור והמינוי של מאמן הנבחרת האולימפית.
התנועה מאמינה, כי מן הראוי שוועדה האמונה על איתור מאמן הנבחרת האולימפית שהינה החלטה חשובה ביותר בספורט בישראל ובעלת היבט ציבורי מובהק, תפעל בשקיפות, בגלוי ובהתאם לכל הכללים של מנהל ציבורי תקין. זאת, גם בשל היותה של ההתאחדות לכדורגל גוף בעל מטרות ציבוריות והנתמכת מכספי ציבור.
התנועה סבורה ובטוחה כי עבודה גלויה ותקינה של הועדה, תסייע להדוף את הביקורת הציבורית אשר מופנית כנגדך על רקע הקרבה המשפחתית בי אבי לוזון לבין גיא לוזון (שעל פי הפרסומים הינו המועמד המוביל לתפקיד זה), והחשש העולה מכך כי לכאורה מינוי זה מצוי בניגוד עניינים וכי לכאורה מדובר במינוי של מקורב לתפקיד.
חשיבותה של הועדה וההחלטה אשר היא תקבל נגזרות באופן ישיר מחשיבות תפקיד מאמן הנבחרת האולימפית, חשיבות אשר התנועה עמדה עליה במכתביה הקודמים
התנועה קוראת ליו"ר ההתאחדות לכדורגל לפעול ולוודא שהועדה תפעל באופן שקוף, פומבי ושוויוני, תוך פרסום הקריטריונים המקצועיים המנחים אותה בעבודתה, פרסום מועדי התכנסות הועדה ופרסום פניות אם וככל תתקבלנה בדבר תמיכה במועמד זה או אחר.