התנועה לאיכות השלטון פנתה שנית ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה בבקשה כי ההחלטות בעניינו של השר ליברמן יתקבלו בזמן הקרוב ככל שניתן.

התנועה לאיכות השלטון פנתה שנית ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה בבקשה כי ההחלטות בעניינו של השר ליברמן יתקבלו בזמן הקרוב ככל שניתן.
התנועה מדגישה שוב את החשיבות הציבורית הבלתי-מבוטלת שבקבלת החלטות ללא שיהוי בעניינו של השר. זאת מפאת היותו נבחר ציבור, ועל אחת כמה וכמה בהינתן השלכותיו המכריעות של תפקידו של השר על מעמדה ותדמיתה של מדינת ישראל במישור הבינלאומי.
התנועה מציינת כי כבר ביום 10.11.2009 פנתה בעניין הימשכות החקירה כנגד השר ליברמן בנוגע לשורה של חשדות המיוחסים לו.במכתבה זה בקשה התנועה, כי ההחלטות בעניינו של השר ליברמן יתקבלו בזמן הקרוב ככל שניתן.

בתגובה השיב היועץ המשפטי לממשלה ביום 15.12.09 מכתב אליו צורפה הודעת עידכון של המדינה בבג"ץ 6641/08 ממנו עולה כי החלו הדיונים אצל פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה לשם גיבוש החלטה, במקביל להשלמות חקירה שהתבקשו.

כך גם בתגובת פרקליט המדינה מיום ה 22.11.10 צוין כי המדינה רואה חשיבות רבה בקבלת החלטה בתיק בהקדם.

מאז ועד היום ועל אף חלפו תשעה חודשים מאז הודעת העידכון, טרם התקבלה ההחלטה בדבר הגשת או אי הגשת כתב אישום בעניינו של השר ליברמן.

התנועה מדישה שוב את החשיבות הציבורית הבלתי-מבוטלת שבקבלת החלטות ללא שיהוי בעניינו של השר. זאת מפאת היותו נבחר ציבור, ועל אחת כמה וכמה בהינתן השלכותיו המכריעות של תפקידו של השר על מעמדה ותדמיתה של מדינת ישראל במישור הבינלאומי.