הלכה המדינה – עו"ד יוסי חסין חבר הנהלת התנועה

הלכה המדינה – עו"ד יוסי חסין חבר הנהלת התנועה
רשימה מכובדת של גדולי האומה, נזעקו להציל את יקיר העם, צחי הנגבי, מפגיעתו הרעה של החוק. עדות שקר מתבטלת בששים בפני מעלותיו ומעלליו של עסקן פוליטי מפותל, שהחליף חבורותיו והפך לשליח ציבור נעלה שאין בלעדיו. אדון עולם.
גם אם בלי קלון שלו, צחי הנגבי חשף את קלונם של דורשי טובתו, מנהיגי הדור הנוכחיים שלנו. אחד מחבורתם מעד והם נחלצים להגנתו. ליקוי מאורות ללא מחשבה מעמיקה, הגורמת נזק להם ולעליונות החוק. רשימת חסידיו, אכן כוללת אישים מרשימים בעלי יוקרה ונושאי כבוד ואני חש חיל ורעדה להטיח בהם גנאי, אך גם נשגב מבינתי להבין כיצד נסחפו עם הרגע ואיבדו שיקול דעת.

הם מביטים בראי ומשתקפת להם בו דמותו של ח"כ הנגבי. את מס השפתיים לניקיון כפיים ונוהל תקין הם מטיפים יום ביום, אלא שבשעת אמת הם שוכחים את מחויבותם, מגלגלים עיניים ומאמינים שביום הדין, הוא יום הבחירות, יישכח להם נדרם. הציבור הוא אדון הסליחות.
תחלואיה הדחופים של המדינה, השחיתות וחוסר האימון במנהיגיה, ימתינו ליום ההכרעה הבא.
החברה מלאת סיפוק ומהללת את אוכפי החוק, כאשר צווארון לבן עומד בפני שופטיו ונותן את הדין. התקשורת נלהבת והפרשנים מבשרים לנו על עידן חדש וקיצה של ההונאה. אי אז מגיעה הבושה במכתבי התמיכה של חוג האוהדים של הצח באדם, המבקשים להעלים עיין ממעידתו ומחזירים אותנו לנקודת התחלה עגומה, אשר מניחה מכשול בפני המאבק בשחיתות, שרק זה עתה החל להראות ניצני נביטה.
מכתבי חנופה אילה, אינם ביטוי של חסד ורחמים כלפי עמית ראוי, אלא פלסטר נגד החוק ואכיפתו.
גם אם הנגבי חביב עליהם והם עדיין זקוקים לו לצידם, עדיף היה להסתפק בשליחת גלוית שנה טובה לחג, פרחים או בונבוניירה. זה היה מכסה את בושתם ומבושתם. הצדקן בעת הזאת יידום.
ח"כ הנגבי אינו יחיד בדורו וכמו לאחרים יימצא לו מחליף או תחליף ועסקני ומנהיגי המפלגות והמדינה, טוב להם שידבקו באנשים אחרים, צחים מעדות שקר, הרודפים צדק ויושר וירחקו מתפוחים רקובים.
הא ! איזו מחשבות לצים ( מפניני פו הדוב).
חיים רמון חמק ללא קלון, אף הוא לאחר מסע לחצים של עמיתים שוחרי טובה, אלא שמפלגתו קדימה והעומדת בראשה, הכשירו את הטרף והפקידו בידיו את תפקיד יו"ר המפלגה. ישמרנו האל.
אם ח"כ רוני בראון, יועץ משפטי לממשלה ליום אחד, שרימה בהצבעה כפולה ושתק כאשר הפלילו במעשיו אדם אחר, עדיין מכהן בכנסת ואף שואף בודאי להיות שר בעתיד, הרי ועדת הכנסת התחמקה מאחריות ועשתה צחוק מהעבודה.
אם הנאשם אהוד אולמרט, עדיין מרצה ומרואיין מבוקש, הרי יש מחילה לעבריינים. יותר מעשר פעמים הוגדר ככשל בועדת וינוגרד ומוטב שנושאי הרצאותיו יהיו על טוהר המידות ולא בכתיבת ספר המאדיר את הצלחותיו, כביכול ומכפיש את יריביו. הוא מנסה להסיח את הדעת ממשפטיו הפליליים ומתיימר לדבר על האמת שלוׂומניח למזכירת נסיעות הכיף שלו לשעבר, גב' רז, להתענות ולהתייסר על דוכן העדים בעבורו, במשפט ראשונטורס ואינו מגלה ניצוץ של יושר ואבירות, כדי לשחרר אותה מעולו ולמסור את האמת הברורה שתיגאל אותה מנאמנותה. אהוד א. בורח.
מליץ היושר שלו, מי אם לא, יציר כפיו, שר המשפטים לשעבר, פרופ' פרידמן , המעיד עליו כמנהיג מופת. יצילנו האל.
מתנשא מעל כולם, היועץ המשפטי בעד הממשלה, יהודה ויינשטיין, שכפה את סמכותו על הפרקליטות כדי שתימנע מדרישת מאסר בפועל להנגבי ותסתפק במאסר על תנאי.
על עבירת עדות שקר שעונשה 7 שנות מאסר בפועל, מבקשים מאסר על תנאי ואף לא עבודות שרות.
אל החסדים.
היועץ יצר תקדים משפטי היסטורי . התביעה היא שמבקשת להתחשב ולהקל עם הנאשם, במקום למצות עמו את הדין. עו"ד וינשטיין טרם עיכל את תפקידו החדש, המעמיד אותו בצד השני של המאבק, דהיינו לבער את העבריינות ולאכוף את הדין ולא לסייע בהגנתו של נאשם. הוא חי עדיין, כנראה, את ניסיונו הזוהר בעבר ומלחמותיו בתביעה ואולי זוכר את חסד לקוחותיו לשעבר.
אנא שמרני מיועציי.

הלכה המדינה.