פרנסי מין על הציבור -גילה ריינהרץ

פרנסי מין על הציבור -גילה ריינהרץ
מעניין אותי, האם אנחנו לא לומדים דבר? או לא רוצים ללמוד דבר? או אולי יש אנשים המוכנים להתפרנס בכל מחיר, גם אם זה יהיה על גב חברה שלמה. את שופטים ולא שפוטים / בלוגילוגי כתבתי כשנדרשנו להתערב בפרשות אינטימיות בחיי קצב, ואח"כ של רמון.
הרי ברור – שאנחנו חברה שזקוקה לבתי משפט, או אולי, מנצלת את בתי המשפט לשם הון פוליטי. אבל עכשיו כבר התמכרנו גם למין, לפחות אני יכולה לומר זאת על אמצעי התקשורת שמשוכנעים שללא פרובוקציות מיניות הם לא ימכרו עיתונים.

עכשיו יש לנו שני בעלי אינטרס – פוליטיקאים שמפעילים בתי משפט לשם הון פוליטי + עיתונאים שמוצאים שלל רב בעבירות מין.
בין לבין מכרה התקשורת את עצמה לדעת בכך שהיא מסקרת חשדות לדבר עבירה, אישומים, האשמות ספקולציות כשבידי הציבור רק מעט מידע והרבה דימיון להשתעשע בו.
כשאדם מאשים אדם אחר ותובע אותו בבית המשפט האם זה יופיע בכלי התקשורת?
כמובן שלא
תהיה כאן עבירה של שיבוש הליכי משפט.
אבל אם בעל עניין בפרנסות על הציבור* שמקורב לכלי התקשורת ירצה להכפיש אדם טרם יתבררו העובדות לאשורן, הוא יוכל בעזרת תקשורת שכל עניינה ממון רווח על גב ערכי חברה מוסר ואמת.
ואם הנ"ל יימצא אשם אמרתם? זה עדיין לא מצדיק פירסום טרם הגיש הנאשם כתב הגנה, טרם הייתה פסיקה, ובעיקר – כאשר רק צד אחד מוצג לעיני הציבור והמשפט יערך בדלתיים סגורות – גם בשל הטיית דעת הפוסקים, וגם כי

נ מ א ס כ ב ר !

בשביל תיאורי זיווגים יש מספיק חומר למי שמעוניין בכך. מספיק עם הדימויים האלה על אנשי ציבור. די לי שאדע את סוף הסיפור כשיגיע לסיומו! אין לי רצון או צורך לראות אנשים שתרמו את כל חייהם הבוגרים לציבור מושלכים בבוז כזה לטרף הציבור.
לעיתונאים אומר – להתפרנס ממין – אפשר גם אפשר יש אפילו מקצוע כזה, והוא עתיק עתיק, אבל אם אינני טועה, במדינתנו הוא עדיין לא חוקי.

* פרנס על הציבור – הווה אומר – מתפרנס מן הציבור