מכתב למערכת- איך משנים את השיטה- ירון דג'אני

מכתב למערכת- איך משנים את השיטה- ירון דג'אני
מקור השחיתות נעוץ בעצם שיטת הניהול המנהלת את חיינו – הפוליטיקה. שיטה שמבוססת על עיקרון 'תן לי ואתן לך,שמור לי ואשמור לך' , נידונה לכישלון מראש וככזו מובילה לשחיתות אליה אנו חשופים היום יותר מתמיד. אל הפוליטיקה מצטרפת הבירוקרטיה, אותה אני מכנה 'חולבת כספים וזמן'. לא רק זאת, אלא גם 'הדת' המעוותת שולטת בחיינו, ולצידה האידיאלוגייה, שמזמן כבר לא רלוונטית לחיינו כיום.
אני משוכנע שעובדות חיים אלה ידועות לכם. כל אדם רשאי לחיות את דתו, האידיאלוגייה שלו, את הפוליטיקה האישית שלו, בביתו שלו. אבל כאשר מדובר בניהול חיי הכלל, אין שום מקום לכך. והתוצאות מדברות בעד עצמן.
מכך, שאין לנו ברירה אלא לשאוף למטרה אחת ויחידה – שינוי השיטה.

פיתחתי שיטת ניהול שמשוללת כל מוטיב פוליטי-מפלגתי-דתי-אידיאלוגי. שיטה 'עסקית' שטובה ונכונה לרוב הגדול, להבדיל מהפוליטיקה שטובה רק למשתמשים בה ורעה לרוב הגדול.

מכיוון ששינוי מהותי ומשמעותי שכזה, דורש כוחות גדולים ומיוחדים, וגם עקב הכוחות המתנגדים הפועלים בשוק, מצאתי לנכון להציע שינוי דווקא מהענף הכי פופולרי בארץ ובעולם, הכדורגל. הענף שמשווע לשינוי, שבלעדיו לא נעלה לשום טורניר מכובד גם בעוד 40 שנה. צבירת עוצמה של מאות אלפי-מיליוני אנשים המשוועים להתנהלות ראויה בכדורגל בפרט ובספורט בכלל, תהווה בסיס איתן לשינוי שיטת ניהול חיינו, בארצנו הקטנה בפרט ובעולם הגדול בכלל.

לשם כך, הקמתי אתר שמציע שיטת ניהול לכדורגל ומבקש את תמיכת הקהל הרחב בשיטה. תמיכה שלכם ברעיון תוך חשיפת האתר לקהל הרחב, תקדם את הרעיון ותוביל אותנו למקום אליו כולנו שואפים – מיגור השחיתות הנוראה והקוטלת חיים !

כתובת האתר: www.newsystem.org.il