בתגובה לפניית התנועה לאיכות השלטון הודיע ראש עיריית לוד אילן הררי כי ציון הדר מפסיק את כפל תפקידיו כמנכ"ל וכגזבר העירייה.

בתגובה לפניית התנועה לאיכות השלטון הודיע ראש עיריית לוד אילן הררי כי ציון הדר מפסיק את כפל תפקידיו כמנכ"ל וכגזבר העירייה.
*התיק מנוהל בעזרת סטודנט מהקליניקה לקידום איכות השלטון- המרכז לחינוך קליני באוניברסיטה העברית בירושלים.
במכתבו למר אילן הררי כותב הדר כי החליט לכבד את בקשת מר רני פינצ'י מנהל המינהל לשלטון מקומי במשרד הפנים שלא לכהן בשני התפקידים והחל מיום 1.2.11 יכהן כגזבר בלבד.
מכתבה של התנועה בעקבות החלטת ועדת המכרזים לבחירת עובדים בכירים בעיריית לוד אשר אישרה את מינויו של מר ציון הדר למנכ"ל העירייה, בנוסף לתפקידו כגזבר העירייה.
זאת, על אף ש"חוזר המנהל הכללי המיוחד – העסקת עובדים סטטוטוריים ברשויות מקומיות" קובע במפורש כי בכיר בתפקיד שיש חובה חוקית כלפיו יכהן במשרה מלאה בלבד ברשויות מעל 10,000 תושבים.מאחר ועיריית לוד מונה כ 70,000 איש ולכן, ע"פ הוראות משרד הפנים, הן תפקיד הגזבר והן תפקיד המנכ"ל דורשים עובד אחד במשרה מלאה.
אמנם, מינויו של מר הדר למנכ"ל אמור להיות זמני. אף על פי כן, הוראות משרד הפנים חד משמעיות ואינן מאפשרות מינוי זה. מינוי בכירים ברשות המקומית מחייבים את אישור אגף כוח אדם ושכר ברשויות מקומיות של משרד הפנים בשיחה טלפונית שנערכה בתאריך 7.11.10 עם מר ישראל שפיצר, מנהל האגף, נאמר לנציג התנועה שלאחר שנבחנה מחדש החלטת ועדת המכרזים בעניינו של מר הדר, החליט האגף שלא לאשר מינוי זה, וזאת לאור השיקולים שנזכרו לעיל. בעקבות כך, כפי שנאמר ע"י מר שפיצר, שלח האגף מכתב למר הדר בבקשה שיבחר במהרה בין תפקיד הגזבר ובין תפקיד המנכ"ל.
התנועה תומכת בקביעת אגף כוח אדם ושכר ברשויות מקומיות של משרד הפנים וסוברים שהכריע נכונה. ולכן פנתה התנועה לראש העיר כי כפל הכהונה ייפסק מיידית.