קפה אתיקה לנוער- כן יש דבר כזה! – אביחי אוסדון

קפה אתיקה לנוער- כן יש דבר כזה! – אביחי אוסדון
ביום חמישי ה24.2.11 נפתח לראשונה "קפה אתיקה לנוער", פרויקט חדשני של נוער למען נוער שהוקם על ידי קבוצות המנהיגות לאתיקה ואיכות שלטון בקרית גת. לכל מי שיש בידו יכולת ויש לו עניין לסייע למיזם ייחודי זה, נבקש כי תקדישו מעט מזמנכם לסייע לפעילות הערכית של בני נוער איכותיים.

*אביחי אוסדון- רכז פרויקט מנהיגות לאתיקה ואיכות שלטון, המכללה לאיכות השלטון.

ן
במהלך החודשים האחרונים קבוצת המנהיגות לאתיקה ואיכות שלטון, הפועלים מטעם המכללה לאיכות השלטון, פעלו לפתיחת בית הקפה הייחודי. נערים ונערות נבחרים מכל התיכונים בעיר, עברו הדרכות ופעילויות שונות בנושאים של מנהיגות, אתיקה ואיכות שלטון במקביל לפיתוח בית הקפה. הפרויקט מהווה מיזם חברתי לנוער ובו עתידים להתקיים פעילויות, והרצאות – תחת מטריית נושא האתיקה ואיכות השלטון. בית הקפה ימכור מוצרים כמו קפה,תה,שוקו חם,ועוגות בשקל, והכסף שייאסף ויוחזר לקהילה בצורת תמיכה בפעילויות ערכיות של בני הנוער.
ברצוננו להעצים את פעילות בית הקפה בסדנאות והרצאות אורח בנושאי ערכים, כמבוגרים זאת האחריות שלנו להשקיע בנוער האיכותי ובאלו שבעתיד יעצבו את הכלכלה והחברה הישראלית, עלינו המבוגרים האחריות לחזק אותם ולתמוך את ידיהם, לא רק במילים,אלא לתת גם אנו מעט מזמננו למענם.
על כן אנו חברי קבוצת המנהיגות של קפה אתיקה פונים אליכם, באם ואתם יכולים לתרום מזמנכם להרצות בנושאים ערכים של מעורבות אזרחית או חברתית, מנהיגות, אתיקה ואיכות שלטון, סדנאות יצירה בנושאי ערכים או כל רעיון טוב אחר אשר יעצים את הפעילות הערכית של בית הקפה.
יש לפנות לאביחי אוסדון-רכז פרויקט מנהיגות לאתיקה ואיכות שלטון, מטעם המכללה לאיכות שלטון. טל' 050-6669626 או למייל o.avihay@gmail.com

לכתבה מצורפת על פתיחת בת הקפה יש ללחוץ על הלינק המצורף
http://www.kiryatgatim.co.il/index.php?act=articles&id=1668

לגלריית התמונות מפתיחת בית הקפה לחץ/י בלינק המצורף
http://www.kiryatgatim.co.il/index.php?act=gallery&id=247