בעקבות הגשת כתב האישום נגד דוד ואנונו פנתה התנועה לאיכות השלטון לפרקליט המדינה בבקשה לקבל בהקדם האפשרי החלטה בעניינו של מנכ"ל קדימה משה שחורי המעורב בפרשה.

בעקבות הגשת כתב האישום נגד דוד ואנונו פנתה התנועה לאיכות השלטון לפרקליט המדינה בבקשה לקבל בהקדם האפשרי החלטה בעניינו של מנכ"ל קדימה משה שחורי המעורב בפרשה.

בעקבות הגשת כתב האישום נגד דוד ואנונו בפרשת רשות המיסים פנתה התנועה לאיכות השלטון לפרקליט במדינה בבקשה כי תתקבל בהקדם האפשרי החלטה בעניינו של משה שחורי, המכהן כמנכ"ל מפלגת קדימה בעניין מעורבותו בפרשת רשות המסים.
התנועה מציינת במכתבה כי כתב האישום נגד דוד ואנונו, מי שכיהן עד לאחרונה כמנהל היחידה הארצית לחקירות שטח ומודיעין ברשות המסים, הינו חמור ביותר, ודאי לאור כך שהוגש כנגד בכיר לשעבר בשירות הציבורי, וכולל בין היתר אישומים בדבר סחיטה באיומים, לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים ושיבוש הליכי משפט.
האישום השלישי בכתב האישום, הזכה לכינוי "פרשת שחורי", מתייחס למערכת היחסים של ואנונו עם תא"ל (במיל') משה שחורי, מנכ"ל מפלגת קדימה, ועוזרו בקדימה יואל מוגמי. בעקבות מערכת יחסים זו, מואשם ואנונו בעבירות של קשירת קשר לבצע פשע –ולקיחת שוחד. כמו כן ועל פי האמור בכתב האישום, נרקמה לכאורה תכנית עבריינית שעיקרה סיוע בקידום ענייניה של עו"ד דליה שחורי ברשות המסים, אשתו של משה שחורי, בתמורה למתן שוחד לואנונו. בין האישים המעורבים לעיל ובין רן הדר ז"ל, חברו של ואנונו נרקמה מערכת יחסים בעייתית ביותר בלשון המעטה.
כחלק ממערכת היחסים הנ"ל, מואשם ואנונו בכך): "לקח הנאשם שוחד ממשה שחורי, על ידי שביקש ממנו כתמורה לטיפולו בתיק המס של עו"ד דליה שחורי את עזרתו של שחורי להשגת עבודה לרן הדר תוך שהנאשם מודע כי השוחד ממשה שחורי ניתן לו בקשר לתפקידו".
מכל האמור לעיל ומן האמור בכתב האישום, מצטיירת תמונה בעייתית ביותר בעניינו של מר שחורי והתנהלותו בפרשה זו.על פי פרסומים בכלי התקשורת, וככל שאלו נכונים, נמסר כי פרקליטות המדינה טרם קיבלה החלטתה בדבר הגשת כתב אישום כנגד מר שחורי.
התנועה סבורה, כי בשל מעמדו של מר שחורי וכהונתו במשרה בכירה ביותר באחת המפלגות הגדולות בישראל, מן הראוי שתתקבל הכרעה מהירה ככל שניתן בעניינו, ולו רק למנוע עינוי דין למר שחורי ולהסיר את העננה הכבדה המרחפת מעל שמו מאז חשיפת הפרשה והמלווה בפרסומים והשמצות בכלי התקשורת על רקע פוליטי ומפלגתי.