מובילי איכות בקמפוס- עו"ד מיכאל פרתם סיו"ר התנועה

מובילי איכות בקמפוס- עו"ד מיכאל פרתם סיו"ר התנועה
רבים – אולי רבים מדי – מרגישים כחגבים מול גודל הקלקולים החברתיים הניצבים מולנו. רבים אך לא כולם. לאורך ולרוחב מדינתנו הנהדרת אזרחי ישראל עוסקים בתיקון עולם ויוזמים פעילות חברתי מבורכת. ניתן לומר כי היזמות המאפיינת את ישראל המודרנית אינה פוסחת על התחום האזרחי.
המועמדים לאות "מובילים איכות בקמפוס" הם אנשים מיוחדים. תהום הפערים העצומים בחברה אינו מרתיעם וגודל האתגר אינו מכריעם. המובילים נכונים להתמודדות. מי שמוביל ביזמות אזרחית אינו רק ממציא את פתרון אלא הוא/היא מעניק/ה את דלק המחויבות לניצוץ כוח היצירה שניצת בתוכו. לכן המובילים ראויים לשמש לנו כדוגמה וכמופת.

* מתוך דברי הברכה בטקס ההוקרה לזוכים ולמועמדים הסופיים בפרויקט "מובילים איכות בקמפוס" לשנת 2011- תשע"א
שהתקיים ביום 29/5/2011, כ"ה באייר תשע"א בקמפוס הר הצופים ירושלים

כבוגר האוניברסיטה העברית וכאב לבוגרי האוניברסיטה אני גאה באופן אישי על כך שסטודנטים באוניברסיטה העברית נותנים דוגמה וצועדים בראש המחנה גם בתחום זה.

תנועתנו נוסדה לפני 21 שנה כאן בירושלים. משרדי התנועה נמצאים בירושלים. הקשרים ההולכים והמתעצמים עם האוניברסיטה העברית הם מהותיים וחשובים עבור התנועה.

ניתן לומר בוודאות כי המועמדים השנה פעלו שלא על מנת לקבל פרס, לפחות לא את הפרס הזה. מפעל זה נוסד רק השנה. תקוותנו היא כי פרויקט זה יימשך שנים רבות.

אנו מודים לאגודת הסטודנטים, לדיקן האוניברסיטה ולרשות לפיתוח ירושלים על שיתוף הפעולה המבורך במפעל חדש זה – "מובילים איכות בקמפוס".

תודות מיוחדות לגב' ענבר אדמון מתמחה מ"רוח החדשה" שהובילה את הפרוייקט השנה ולגב' מוריה שחם מאגודת הסטודנטים.

"אות אביר איכול השלטון" מוענק ע"י התנועה לאיכות השלטון מאז 1995 וכל שנה מרגש להעלות על נס אנשים המשמשים לנו ולחברה כדוגמה וכמופת. אנו בטוחים כי כל המועמדים והזוכים בפרויקט "מובילים איכות בקמפוס" ימשיכו להראות לנו כי יכול נוכל לקלקולים הרבים המאיימים עלינו בכל צעד ושעל. בשם הוועד המנהל של התנועה ,הצוות וכל חבריה אני מתכבד לברך את מובילי האיכות בקמפוס לשנת 2011 – תשע"א בברכת ישר כוח.