רגע לפני פרסום מסקנות ועדת הריכוזיות –אלפי אזרחים נוטלים חלק בקמפיין הציבורי של התנועה לאיכות השלטון

רגע לפני פרסום מסקנות ועדת הריכוזיות –אלפי אזרחים נוטלים חלק בקמפיין הציבורי של התנועה לאיכות השלטון
התנועה לאיכות השלטון שואלת: מדוע צעירה שלא משלמת 150 שקל מחברת סלולר נרדפת ע"י ההוצאה לפועל, בעוד שטייקון שמחזיק באותה חברת סלולר לא מחזיר מיליארדים וזוכה ל"תספורת" מהפנסיה של אותה צעירה?
אזרחים רבים כבר הצטרפו לקריאה של התנועה אתמול ושיגרו פנייה לעשרת חברי הוועדה לבחינת הריכוזיות – תוך דרישה כי במסקנות המנוסחות בימים אלה לא יינתנו פתרונות פלסטר ויהיה בהם כדי לתת מענה מובנה, יסודי ושורשי לבעיית הריכוזיות החונקת של המשק.

בנוסף, אלפי אנשים חתמו עד עתה על העצומה שתוגש לחברי ועדת הריכוזיות – שנועדה לעודד את חברי הוועדה לנצל את ההזדמנות לקבל הכרעה אמיצה והיסטורית, שיש בה כדי להטביע חותם בדברי הימים של הדמוקרטיה הישראלית ולפרק את הריכוזיות המובנית במשק – העצומה בקישור : http://www.atzuma.co.il/rikuziot

הדרישה היא כי במסקנות הסופיות, חברי הוועדה יפעלו בבקשה להחזיר את השליטה של הציבור בכספו, יפרקו מהיסוד את פירמידות השליטה, אשר עושקות את כספי הציבור ויבטלו את גרעיני השליטה בבנקים.

פעולות אלו מהימים האחרונים, מצטרפות לפעילויות מחאה מגוונות נוספות שבוצעו בתקופה האחרונה במסגרת קמפיין המאבק בריכוזיות : הפגנות, פגישות אישיות עם שרי ממשלה, מפגשים במאהלים, הופעה בכנסים ובפני ועדת טרכטנברג ופעילות מחאה יצירתית ברשתות החברתיות.