כנסת נכבדה מזל טוב אך נולדת בחטא והגיע הזמן לתקן- שני כהן

כנסת נכבדה מזל טוב אך נולדת בחטא והגיע הזמן לתקן- שני כהן

כנסת ישראל שלום רב.

במלאת 63 שנים היום להיווסדך רציתי להזכיר לך משהו שיתכן מאוד ששכחת.
את מי שכחתי שואלת את, התשובה יקירתי היא שאת שכחת את הריבון האמיתי במדינת ישראל. את שכחת אותנו עם ישראל. לא רק ששכחת אותנו כנסת נכבדה גם התעלמת מתנאי מאוד מהותי שניתן על ידי האו"ם ערב הכרזתו על מדינת ישראל. הריני מתכבדת להזכיר לך אותו.

.
"האסיפה המכוננת של כל מדינה [היהודית והערבית] תתקין חוקה דמוקרטית למדינתה."
מתוך החלטת החלוקה של עצרת האו"ם 1947

חוקה, דמוקרטית, כנסת נכבדה היה תנאי שמעולם לא בוצע על ידך אך האמת היא שלא את היית אמורה לכונן חוקה, זו הייתה אמורה להיות המועצה המכוננת אשר הפכה ….רגע זו כן את. את הפכת את עצמך מהמועצה המכוננת לכנסת ללא ניסוח חוקה דמוקרטית.

כנסת ישראל, את נולדת בחטא ועל החטא הזה אנחנו משלמים עד היום וכנראה נמשיך לשלם בעתיד. את הוקמת באותה קומבינה ובאותה שיטה שעד היום משתמשים בה. היווסדך ללא חוקה היה הזרע הראשון לשחיתות שלטונית. את גנבת את השלטון מהעם והענקת אותו במשך השנים ללוביסטים לבעלי אינטרס ולבעלי שליטה. בזכות פועלך בכל השנים מדינת ישראל נמצאת בידיהם של 20 אנשים. בזכותך כל מפעלי וכל שטח ציבורי מופרט ללא רחם וללא התחשבות.

בזכותך השחיתות חוגגת.

אך לא הסתפקת בזה כנסת יקרה.
את הריבון במדינה דמוקרטית – העם, הפכת לעבד נרצע בארצו שלו. כאשר המשכורות אינם משקפים את יוקר המחיה במשק שרק ממשיך וממשיך לעלות ללא רחם. את כנסת נכבדה יצרת מעמד של עובדי קבלן, את כנסת נכבדה הולכת להוריד את מעמד הביניים לכיוון עוני מחפיר וזאת ללא בושה. את כנסת נכבדה יצרת שני סוגים של דם: אלה אשר חייבת בחוק להתגייס ואלה אשר נתת להם פטור. אך לא הסתפקת בזה כנסת נכבדה, את יצרת במו ידיך את הפילוג והקיטוב הדתי-חילוני ויצרת מצב שאין לא אח ורע בעולם. את יצרת ציבור שלם העובד למחייתו וציבור שלם החי על חשבון אחרים. אך גם בזה לא הסתפקת מילא להפלות בין דם לדם מילא לדרוש מאחד לעבוד מה שני לא, את גם החלטת לצ'פר עוד ועוד את אותו ציבור שאינו תורם בתואנות מגוחכות אליהן התוודענו בדיונים על הדיור הציבורי.

אך לא הסתפקת בזה כנסת יקרה.
עקב העובדה שלא יצרת חוקה למדינה ישראל מסיבות אלו ואחרות (בעיקר דתיות) הפקרת את זכויות האזרח ואת זכויות האדם של כל ישראלי וכל נושא תעודת זהות כחולה בשטח מדינת ישראל. לא בזכותך כנסת נכבדה יש לנו את הזכות להפגין, את הזכות לשבות, את הזכות להתאגד, את הזכות לחופש ביטוי ועיתונות, כל הזכויות האלו נקבעו בבג"ץ וגם להם מעולם לא ניתן מענה בחוקי מדינת ישראל. אך זכויות אלו אינן מייצגות את מכלול זכויות האדם והאזרח ולאף אחת מהן אין ייצוג בחוקי מדינת ישראל. אל תתחכמי כנסת יקרה ותציגי לי את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו כי תשובתי לחוק זה תהיה: ראה סעיף 10 לחוק יסוד זה. כמו כן תקנות ההגנה לשעת חירום ומצב החירום אשר עדיין קיים והסכם הסטטוס קוו כל אלו ביחד פוגעים פגיעה אנושה כל עוד הם קיימים בזכויות האדם והאזרח בישראל.

אך לא הסתפקת גם בזה כנסת יקרה.
לא רק שמצאת לנכון להפריט כל מה שזז בישראל וליצור קרטלים ומונופולים ולקרוא לזה קפיטליזם (זה ממש לא) גם החלטת להפריט שירותים שבכל מדינה מתוקנת נופלים תחת שירותים הניתנים על ידי המדינה. הפרטת את שירותי הכבאות וקיבלנו את אסון הכרמל, הפרטת את החינוך וירדנו למקום נמוך בדירוג העולמי בחינוך, הפרטת את הבריאות ומערכת הבריאות עומדת לפני קריסה טוטאלית. כנסת נכבדה למה אני ושאר אזרחי ישראל צריכים אותך אם את לא מוכנה לקחת אחריות על שירותים האמורים להינתן לאזרח בייחוד לאור העובדה שהמיסים בישראל הם בין הגבוהים בעולם??

כנסת נכבדה!
נולדת בחטא, לא השכלת להבין מטעויות עבר של מדינות אחרות, לא יצרת חברה עליה חלמו אבות המדינה. השחיתות נמצאת בכל מקום במסדרונות הכנסת. ומשם חלחלה לצה"ל למוסדות המדינה ולרשויות המקומיות.

הגיע העת להחזיר את הכוח שניכסת לעצמך למקומו הראוי ולתקן את העוול שנעשה ב-61 שנות קיומך. הגיע הזמן לחוקק חוקה שתגדיר אחת ולתמיד את זכויות האדם, האזרח, זכויות החברתיות. שתגדיר את תפקידה של המדינה, שתחזק את הפרדת הרשויות שלא קיימת בישראל. הגיע הזמן ליצור חברה דמוקרטית מתוקנת ליברלית עם שלטון חוק.

הגיע הזמן לתת למגילת העצמאות את המקום הראוי לה בהיסטוריה של עם ישראל ולחוקק חוקה על פי החזון של מגילת העצמאות:

מדינת ישראל תהא פתוחה לעליה יהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתת על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין; תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות; ותהיה נאמנה לעקרונותיה של מגילת האומות המאוחדות. מדינת ישראל תהא מוכנה לשתף פעולה עם המוסדות והנציגים של האומות המאוחדות בהגשמת החלטת העצרת מיום 29 בנובמבר 1947 ותפעל להקמת האחדות הכלכלית של ארץ-ישראל בשלמותה."

מתוך מגילת העצמאות של ישראל

נכתב על ידי אזרחית מודאגת מאוד