התנועה לאיכות השלטון פנתה היום בשנית לשר התקשורת ולנציב שירות המדינה בבקשה לבחון את הליך מינויה של עו"ד דנה נויפלד ליועצת המשפטית של משרד התקשורת

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום בשנית לשר התקשורת ולנציב שירות המדינה בבקשה לבחון את הליך מינויה של עו"ד דנה נויפלד ליועצת המשפטית של משרד התקשורת

היועצת המשפטית של התנועה לאיכות השלטון, עו"ד צרויה מידד לוזון פנתה היום פעם נוספת לשר התקשורת, מר משה כחלון ולנציב שירות המדינה, מר משה דיין, בבקשה לקבל התייחסות לשורה של טענות בעניין המכרז לבחירת היועץ המשפטי למשרד התקשורת ובחירתה של עו"ד דנה נויפלד לתפקיד.

במכתב מבקשת היועצת המשפטית לקבל העתק של המכרז, וכן לברר מהם הקריטריונים לבחינת כל מתמודד, הניקוד אותו קיבלו כל אחד מהמתמודדים בעבור כל אחד מהקריטריונים עליהם נבחנו ואת פרוטוקול ההחלטה של ועדת הבוחנים לתפקיד היועץ המשפטי של משרד התקשורת.

בנוסף מבקשת התנועה תשובות בנוגע לשאלות נוספות שעולות מהמכרז:
א. מאימתי מכהנת עו"ד נויפלד כעובדת מדינה.
ב. באיזה תפקיד/תפקידים שימשה ובאלו תקופות.
ג. מה נכלל בהגדרת תפקידיה.
ד. האם ומתי נגשה עו"ד נויפלד למכרז לתפקיד עו"ד בשירות המדינה ולאיזה תפקיד.
ה. מה דרגתה של עו"ד נויפלד במשרד המשפטים ומה הדרגה המיועדת לה כיועצת משפטית של משרד התקשורת.
ו. בנוגע להתמודדותה של עו"ד נויפלד על תפקיד היועצת המשפטית של מועצת הכבלים והלווין, נבקש לקבל את עותק ההחלטה בעניינה.
ז. כן נבקש לברר האם נכונה הטענה, לכאורה, כי מתמודדים שדורגו גבוהה מעו"ד נויפלד במסגרת המכרז לתפקיד היועצת המשפטית של מועצת הכבלים והלווין, הפסידו בהתמודדות מולה במכרז דנן לתפקיד היועצת המשפטית למשרד התקשורת.
ח. עוד נבקש לברר האם נגשה עו"ד נויפלד לוועדת הערכה במסגרת ההתמודדות במכרז לתפקיד היועצת המשפטית למשרד התקשורת. אם כן – מה היו ממצאי הוועדה ואם לא – מדוע לא ניגשה.
בסיום המכתב מציינת עו"ד מידד לוזון כי קיים עניין ציבורי רב בבירור השאלות הקשות שמכרז זה מציף, בפרט נוכח חוסר האמון של הציבור בתקינות ובכנות הליכי המכרזים בשירות המדינה, כפי שמשתקפים בפניות אל התנועה בעניין.