התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה בבקשה לברר מהם לוחות הזמנים לקבלת החלטה בעניינו של שר החוץ, אביגדור ליברמן

התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה בבקשה לברר מהם לוחות הזמנים לקבלת החלטה בעניינו של שר החוץ, אביגדור ליברמן

התנועה לאיכות השלטון כבר פנתה אל היוהמ"ש ואל פרקליט המדינה, לא פעם, בבקשה לקדם ולזרז את קבלת ההחלטה בשאלה האם להעמיד לדין את שר החוץ מר אביגדור ליברמן בנוגע לחשדות המיוחסים לו- הדבר הכרחי עקב עינוי הדין שנגרם למר ליברמן וכן עקב הפגיעה באמון הציבור ובתדמיתה של ממשלת ישראל נוכח תפקידו הבכיר של מר ליברמן כשר החוץ.

בעקבות פרסומים בסוף השבוע בעיתון מעריב כי ייתכן והחלטת הפרקליטות לא תהיה להגיש כתב אישום נגד מר ליברמן אלא להגיע עמו להסדר טיעון פנתה התנועה אתמול ליועץ המשפטי בבקשה לקבל בהקדם מענה האם יש אמת בפרסום.
בעקבות שליחת המכתב נמסר לתנועה כי משרד המשפטים מסר לעיתונאים הכחשה של הפרסום הנ"ל. מכיוון שלא נמצאה הודעה כזו באתר משרד המשפטים מבקשת התנועה הבהרות היועץ המשפטי ומפרקליט המדינה.

בנוסף קיבלה התנועה מידע כי קיימת לכאורה מחלוקת בין הפרקליטות לבין היועץ המשפטי לממשלה בנוגע להחלטות שיש לקבל בתיק בעניינו של השר ליברמן וכי היועץ המשפטי לממשלה, לכאורה מבקש, בניגוד לעמדת הפרקליטים שטיפלו בתיק, לסגור את התיק. התנועה מבקשת לקבל הבהרות האם יש אמת בדברים.

בסיום המכתב מבקשת התנועה, לאחר שנים ארוכות בהם התיק מתנהל, ובהמשך לפניות ולעיסוק המתמשך של התנועה בנושא, להתעדכן בדבר השלב בו מצוי התיק ולוחות הזמנים הצפויים לקבלת החלטות בו.