בעקבות התערבות התנועה למען איכות השלטון: נפתחה חקירת משטרה נגד מלון רויאל פלאזה טבריה.

בעקבות התערבות התנועה למען איכות השלטון: נפתחה חקירת משטרה נגד מלון רויאל פלאזה טבריה.

התנועה למען איכות השלטון ביחד עם קליניקת "קו הטוהר" של בית ספר רדזינר למשפטים במרכז הבינתחומי הרצליה, עודכנו על ידי תאגיד מי רקת כי בהתאם לממצאי חקירת המשטרה יפעלו בתאגיד למיצוי הדין עם מלון רויאל פלאזה עקב עלויות המים בהם עשה שימוש לכאורה ללא כל היתר
לקו הטוהר שבמחלקת פניות הציבור בתנועה לאיכות השלטון הגיע פנייה המלינה כי מלון רויאל פלאזה בטבריה מחובר לכאורה באופן שאינו מותר לברז כיבוי אש. בין הטענות שהועלו נראה כי במקום להשתמש במערכת הצנרת הפרטית של בית המלון, נעשה שימוש לכאורה בברז הכיבוי של מכבי האש, שנועד כמובן למקרי חירום, במטרה למלא את הבריכה האולימפית של בית המלון. חיבור שכזה כמובן שאינו מותר על פי חוק ויכול להוות סכנה ממשית ברגע האמת – והכל על חשבון כספי המיסים. לאור פניית התנועה, נוצר קשר עם תאגיד המים של העיר טבריה, "מי רקת", בבקשה להבין את פשר העניין.
מתאגיד המים נמסר לתנועה, כי עם פנייתה בנושא נשלח צוות מטעמו לברור וניתוק חיבור המים מברז כיבוי האש. לאחר בירור, הוגשה על ידי תאגיד המים "מי רקת" תלונה למשטרה כנגד בית המלון ונפתחה חקירת משטרה.
עוד, נמסר לתנועה מתאגיד "מי רקת", כי בכוונתו לחכות לסיום ממצאי החקירה, ולהחליט מה יהיה גובה החיוב של בית המלון בגין צריכת המים האסורה.
התנועה למען איכות השלטון, באמצעות קליניקת "קו הטוהר" של בית הספר רדזינר למשפטים במרכז הבינתחומי בהרצלייה מתכוונת להמשיך ולעקוב אחר הנושא, ולוודא כי התנהלות שאינה תקינה על פי חוק תתוקן ותטופל.