פנייה נוספת ליועמ"ש ולמפכ"ל: מכתב התלונה נגד שר החינוך מחייב בירור וחקירה פלילית נחושה, ומהירה

פנייה נוספת ליועמ"ש ולמפכ"ל: מכתב התלונה נגד שר החינוך מחייב בירור וחקירה פלילית נחושה, ומהירה

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום בשנית ליועמ"ש ולמפכ"ל המשטרה בדרישה לפתוח בחקירה פלילית בנוגע למכתב התלונה נגד שר החינוך, ובפרט לבדוק האם מדובר במסמך מזויף שנועד לפגוע בשר
לפני כשבוע פנתה התנועה לאיכות השלטון ליועמ"ש ולמפכ"ל המשטרה בדרישה לפתוח בחקירה פלילית בנוגע לתוכן מכתב אנונימי המפרט שורת תלונות נגד השר גדעון סער.
בפנייתה ביקשה התנועה כי תפתח חקירה פלילית בנוגע למכתב תלונה זה, ובכלל כך לשאלת אמיתותו ולנסיבות כתיבתו. "זאת, הן ביחס לשאלת אמיתותו או זיופו של המסמך, שככל שכך אכן נעשה מדובר בחשד לעבירה של זיוף בנסיבות מחמירות ובמטרה לפגוע בשר בכיר בממשלה, אשר חייב להיחקר – בכלל וכדי להסיר את העננה הרובצת מעל השר – בפרט… והן ביחס, אם וככל שיתגלה כי המכתב אינו מזויף, חקירת החשדות לגופן, המחייבות בירור נוכח מהותן חומרתן לכאורה והעובדה כי מדובר בשר בכיר בממשלה לא כל שכן שר החינוך".
לאור העובדה שטרם התקבלה תשובת היועץ המשפטי לממשלה ומפכ"ל המשטרה לפניית התנועה, שבה וביקשה היום התנועה את התייחסותם ובכלל כך האם בכוונתם לפתוח בחקירה ו/או בדיקה פלילית בנושא זה.
כפי שציינה התנועה במכתבה "נוכח האינטרס הציבורי, העובדה כי מדובר באישיות ציבורית בכירה וההשלכות של החקירה הפלילית – בין אם מדובר בזיוף ובין אם לאו – נתכבד לשוב ולבקש את התייחסותכם ותגובתכם, וזאת בהקדם האפשרי".