התנועה לאיכות השלטון: יש לבחון מחדש את מינוי מנכ"ל תנועת הליכוד

התנועה לאיכות השלטון: יש לבחון מחדש את מינוי מנכ"ל תנועת הליכוד

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום לראש הממשלה בטענה כי מינוי מנכ"ל תנועת הליכוד, מר יוסי שלי, נראה בעייתי: "המסר העולה מהמינוי של מר שלי למשרה בכירה הוא של התעלמות ממעשיו ופגיעה בטוהר המידות"

נוכח המידע העולה מכלי התקשורת, התנועה לאיכות השלטון מדגישה בפני ראש הממשלה, כי יש לשקול בשנית את המינוי של מר שלי לתפקיד מנכ"ל תנועת הליכוד. לטענת התנועה לאיכות השלטון, גם אם המינוי לתפקיד עומד בתנאי הסדר הטיעון, הרי שהמסר העולה מהמינוי של מר שלי למשרה בכירה הוא זה של התעלמות ממעשיו ופגיעה בטוהר המידות, מסר הפוגע בהרתעה ובאמון הציבור.

התנועה לאיכות השלטון טוענת בפני ראש הממשלה, כי יש לציין שהמינוי נראה כבעייתי במיוחד לאור מעורבותו כראש הממשלה במינוי ובהיות הליכוד מפלגת השלטון הנוכחית. על כן, בנסיבות אלו, ראוי להקפיד הקפדה יתרה על זהות הממונים לתפקידים בכירים.

הפנייה לראש הממשלה הועברה לאור ממידע שפורסם בכלי התקשורת השונים, מהם עולה לכאורה כי מזכירות תנועת הליכוד אשר בראשה עומד ראש הממשלה, מתכוונת למנות את מר יוסי שלי לתפקיד מנכ"ל תנועת הליכוד. זאת למרות כתב האישום שהוגש נגדו והסדר הטיעון בו סוכם לכאורה כי מר שלי ימנע מכהונה במשרה ציבורית במשך שלוש שנים.