בעקבות הגשת כתבי האישום נגד ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו

בעקבות הגשת כתבי האישום נגד ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו

התנועה לאיכות השלטון אשר מייצגת את שומרי הסף של עיריית נצרת עילית אשר עמדו בפני פיטורין בשל חשיפת מעשי שחיתות, מברכת את גורמי אכיפת החוק ובראשם הפרקליטות, אשר לאחר 6 שנים קיבלו החלטת תובע בענייני של ראש עיריית נצרת עילית – שמעון גפסו, והחליט על הגשת כתב אישום בעבירת שוחד, ועל הגשת שני כתבי אישום נוספים (בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, שוחד בחירות, ואי פרסום חלק מהסכם קואליציוני) בכפוף לשימוע.
כפי שהדגישה התנועה שוב ושוב – ישנה חשיבות ציבורית ממדרגה ראשונה בקבלת הכרעות התובע בעניין ראשי עיר מכהנים – בטרם הבחירות המוניציפאליות הקרבות, במיוחד לאור פרשת צבי בר לפיה מסתמן כי הגשת כתב אישום חמור נגד ראש עיר מכהן הנה קו פרשת מים להמשך כהונתו.
יש לציין, כי התנהלותו הבעייתית של ראש העיר כפי שעולה מכתבי האישום, מאמתת את מה שטוענים שומרי הסף של הרשות (הגזבר, היועצת המשפטית והמבקר) בשנים האחרונות ואת המעשים אותם הם ניסו למנוע. ואשר כתוצאה מפועלם, עמדו בפני ניסיונות פיטורין על ידי ראש העיר.ניסיונות הפיטורין נמנעו רק בזכות בקשותיהם של שומרי הסף (הגזבר והיועצת המשפטית) לצווי הגנה קבועים מטעם מבקר המדינה, אותם ייצגה התנועה לאיכות השלטון.